Hoi allemaal, Begin deze week ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben! Nu ben ik op zoek naar een verloskundige maar weet niet zo goed waar ik op moet letten, is toch vooral een gevoel denk ik. Ik woon nog niet zo lang in Den Bosch en ken er niemand, dus ook niemand die ervaring heeft met verloskundigen daar. Is er iemand van jullie die misschien ervaringen kan delen? Bedankt, GRoetjes Tatum
Allereerst, gefeliciteerd! Ik zit zelf bij Vita Nova, en ben hier erg tevreden over. Wist ook niet precies waar ik op moest letten, maar ben gewoon eens wat sites gaan bekijken en hierbij had ik een goed gevoel.
Hallo! Gefeliciteerd allebei!! Ik weet ook sinds kort dat ik zwanger ben Ik was aan het googlen naar een verloskundige in DenBosch, toen kwam ik dit tegen. Ik woon ook pas sinds kort in den bosch, ken ook niemand en dit is onze eerste zwangerschap! Positief dus bij Vitanova? Ik wilde overmorgen naar hun gaan bellen voor een afspraak . Gr, Suus
Ik zat bij Verloskundigenpraktijk 's Hertogenbosch, hoofdlocatie bij de Rompert. Was ik ook enorm tevreden over, maar mijn controles zijn helaas overgenomen door het ziekenhuis. Volle Maan schijnt ook erg goed te zijn, het leek me alleen wat lastiger parkeren daar.
Ik ben ook bij Vita Nova (ben 10 weken zwanger). Vorige zwangerschap ook daar gelopen, ben erg tevreden (nemen altijd de tijd, zijn altijd vriendelijk ne behulpzaam, super geholpen bij de bevalling, geven het ook aan als er zorgen zijn of ze iets willen laten checken door gynaecoloog). Wat bij Vita Nova zo is dat er 4 of 5 verloskundigen werken. Je ziet steeds iemand anders, zodat je diegene die je gaat begeleiden bij je bevalling al eens hebt gezien. Je hebt dus geen 1 vaste verloskundige voor de hele periode zeg maar. Ik weet niet hoe dit geregeld is bij andere praktijken. Buurvrouw gaat naar volle maan en is daar erg tevreden over. Succes!
Ik zat ook bij vita nova, maar door de zwangerschap heb ik trombose gekregen in mijn lies dus sta nu onder behandeling van het ziekenhuis helaas...
Ik zit ook bij Vita Nova en de vorige keer ook... Zijn echt super lieve meiden en in iedere situatie leven ze met je mee!