Ik ben op zoek naar een grote luiertas. Ik wil er namelijk voor 2 kids spullen in doen. Weten jullie een goed merk die niet te duur is die mooie grote luiertassen verkoopt?? Ik heb voor mijn oudste al 2 verschillende tassen gebruikt maar vind ze voor haar spullen alleen al te klein, laat staan dat ik de spullen voor de tweede bij kan doen. Vandaar mijn zoektocht naar een grote luiertas. Wie o wie kan mij helpen????? Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Dora.
Die van Kipling die zijn heel ruim (vind ik ), maar wel prijzig . Misschien dat je er een via marktplaats of zo op de kop kunt tikken? Succes!
Ik heb een verzorgingsrugzak van kipling die is erg groot!! Ik heb zelfs ene kleinere van little compagny erbij gekocht omdat ik steeds met dat ding liep te sjouwen. ik had hem voor 25 euro op marktplaats gekocht
Ik had van me vriend de luiertas van little company gehad, daar passen naar mijn mening best wel veel dingen in.
Ik heb een verzorgingstas van kipling, maar als we op stap gaan, vind ik hem soms al te klein voor ons meisje haar materiaal in te doen. Ofwel neem ik gewoon te veel mee.
wij hebben de rugzak en die is echt mega groot vindt ik. Je hebt 1 heel groot vak met ene klein wandje ertussen voor het matje, dan heb je een voorvak en nog 2 zijvakken die bekleed zijn met spul waardoor je flessen warm blijven. Er kunnen 2 normale avent flessen in 1 vakje incl speen in de houder. Ik vind hem erg groot en een beetje onpraktisch als ik ga shoppen. Dus daarvoor heb ik de little company tas gekocht. Daar kan ook wel veel in maar die heeft meer vakjes en ritsjes.
Ik heb zelf de "koffer" van probaby (namaak baby bjorn) Deze is voor 1 kindje echt ideaal. Maar ik heb ook nog een tas van Baby-innovations Deze is ook erg groot.. en zal ik waarschijnlijk nu ook met 2 kids gaan gebruiken.. (ik heb hem zelf van iemand overgekocht die hem voor een 2-ling gebruikte)
Na lang wikken en wegen en veel uitzoek werk heb ik na een tip een hele mooie luiertas van Kitsch Kitchen gekocht. Hij is hartstikke ruim en heeft een vrolijke print met bloemen erop. Ik kan hem zelfs nog gebruiken als ik geen luiertas meer nodig heb want hij zou ook prima als strandtas kunnen fungeren. Hij was 27 euro en dat vond ik nog erg meevallen. Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor alle tips. Groetjes, Dora.