Dag, Ik ben wat laat, dat geef ik toe. Maar ik wil graag een spandoek bestellen voor de laatste werkdag van mijn lieve collega. Zij heeft 15 jaar in onze winkel gestaan en niet een gewone werkneemster, maar zoveel extra aandacht voor de klant! (jarige kinderen een kaartje sturen enzo). teveel om op te noemen. zij heeft ander werk en wij willen de winkel voor haar versieren op haar laatste dag. Daarvoor wil ik graag een simpel bord/vlag/spandoek bestellen met daarop alleen ''naam Bedankt''! Weet iemand waar ik dit kan doen en ik ook zeker weet dat als ik het vandaag bestel, ik het woensdag heb?
Desnoods kun je ook zelf een spanddoek of iets dergelijks maken. Sorry ik heb geen idee waar je die kan laten maken dus verder heb je niks aan mij
Vistaprint heeft mooie en niet te duur ik heb er eens een voor 15 besteld, als je op internet googeld krijg je zeker ergens van hen ook nog een kortings code
Heb je in je woonplaats niet een bedrijf die dat doet? Ik denk dat je dan misschien sneller iets kunt krijgen
Ik denk idd dat ik zelf even wat in elkaar knutsel. Ik weet dan zeker dat het er is, en is ook nog veel goedkoper. De dingen die ik op internet zie zijn eigenlijk veel te mooi/duur voor de simpele boodschap die ik wil overbrengen. We hangen de winkel vol met slingers en ballonnen ed en dan kan ik zelf wel een stuk of 3 kartonnen vellen halen en letters uitknippen en plakken, kan ik het ook nog op meerdere plekken hangen... Bedankt voor het meedenken in elk geval!
Ja inderdaad...nog veel leuker... Je kunt letters maken van tijdschriften bijvoorbeeld...staat super leuk Of van die vlaggenlijnen Of met plakband Pinterest Ik zou zou wel mee willen helepn...