Ik heb net de druppels binnen gekregen en wil ze straks meteen gebruiken bij de vlg voeding. Ze zien er wel vreemd uit die druppels, wittig en dikkig. haha Is het de bedoeling dat je het in elke voeding doet?
Ik doe er maar 10 in, sem spuugt er zoveel van en hij heeft een half uur na zijn fles veel slijm in zijn mondje Dus ik zou het eerst even proberen hoe de baby er op reageerd
Ja je moet er 15 van in de voeding doen. bij ELKE fles. (heb dit nog bij de apotheek in Duitsland nagevraagt,m toen ik ze haalde) @patricia.. dat slijm is niet van de sab-simplex maar van de melk zelf.
Lynn heeft net haar eerste flesje met sab gehad. Ze vond het geen probleem dat ik het door haar flesje had gedaan. Waarschijnlihjk vindt ze het nog lekker ook. Werkte het bij jullie meteen of duurde het even?
Weet iemand hoe je die druppels moet betalen? Er staat op de rekening wel dat het via de rabobank Kerkrade gaat maar wat moet je er nog meer bij vermelden?
Waarschijnlijk gewoon factuur en/of referentienummer erbij vermelden. Ze hebben dus gewoon een Rabobank nummer begrijp ik? Dan hoef je ook niet te klooien met IBAN nummers enzo....
Maar daarvoor had hij geen last van slijm e.d. sem krijgt nu friso comfort en dat gebruik ik al een maand nu! Hij spuugte ook veel melk weer uit en omdat ik nu minder druppels geeft per fles heeft hij nu geen last meer van slijm!