we gaan waarschijnlijk kijken voor een vw golf station, daar moet alles wel in kunnen als het goed is is het volgende week rond, ik laat het wel weten wat we besluiten.
wij hebben een laguna hatchback van vorig jaar en een twingo, ws past de kinderwagen in allebei, alleen met autostoeltjes schijnt het lastig te zijn in de twingo. Hebben jullie ervaringen met twingo's en autostoeltjes? Groetjes Marijke
Wij hebben een Peugeot 106 ('mijn' auto) en een VW Golf station. Ik hoop dat de kinderwagen straks in die van mij past, in het ergste geval moet de hoedenplank eruit. In de VW past het wel, daar ben ik niet bang voor. We zien het straks wel, ik ga er toch geen grotere wagen voor kopen, deze heb net sinds september...
Wij hebben een Fiat ceicento, 3 deurs dus. Errug klein! We hebben 3 honden en straks een kleine. Wij zijn dus opzoek naar een station wagon!
hallo meiden, we zijn er helemaal uit hoor de koop is rond en we hebben een vw golf station gekocht dus de bijna 16 jarige peugot gaat hier de deur uit. wij hebben altijd oude auto's gereden en zonder enige luxe & comfort. deze vw heeft alles, je kan niets opnoemen wat hij niet heeft. het is een auto uit 2002 en zgan, dus we gaan gewoon zo'n dikke 10 jaar jonger rijden, plus hij is zelfs nog zuiniger als onze peugot. over 2 weken krijgen we de auto, maar we hebben hem 3 dagen te leen gehad om te kijken of het wat voor ons is, maar toen we hem al zagen dachten... tja dit is het toch wel
We zitten hier ook met een krappe auto. Als we de bank neerklappen past er zooooveel in , maar dan passen of papa of de maxicosi en dus ons kleintje er niet meer bij. Wij gaan dan ook rustig eens kijken voor een grotere auto, of een auto met een achterbank die in zijn geheel kan schuiven. Of we deze dan wegdoen, weet ik nog niet.
Ach... wij hebben ook 2 auto's een station.. de bouwauto van mijn man.. voor de grote dingen... en dan de kleine nieuwe colt waar ik in rond tuff.... maar daar past alles wel in... en ik neem meestal toch wel genoeg mee... maar ben een kei in inpassen... dus... kijk wat je wilt.. en dan kun je zelf zeggen hoe het gaat... en als mannen inpakken... dan kun je ok een station wel vergeten... rose
Gefeliciteerd met de nieuwe auto! Ik wilde nog even kwijt dat ik een SMART (for 2) heb en dat ik Siem daar regelmatig in mee neem. Toen hij nog niet in de gewone buggy kon, had ik wel eens een probleem, maar daarom droeg ik hem vaak in een draagdoek. De wagenbak nam ik dan mee voor als we ergens langer waren, dan kon hij toch slapen. Nu is hij groter en leg ik hem vaak tussen twee grote kussens op het bed van mijn gastheer/-vrouw. Gaat goed. De gewone buggy past makkelijk achterin en ik krijg zelfs voldoende speelgoed en voedsel mee. Ook voor mezelf Als mijn man en ik samen reizen met Siem, ja, dan pakken we zijn BMW-station.