3 dagen overtijd!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mama van 2 kids, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 kids

mama van 2 kids Actief lid

18 apr 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een vraagje, ik ben nu 3 dagen overtijd mijn cyclus is altijd het zelfde 32 dagen maar nu is hij helemaal van de kaart denk ik.
    ik heb na 1 dag overtijd een test gedaan maar deze is negatief.
    wist ik ook wel bijna zeker want we hebben deze maand veilig gedaan. dus als ik zwanger was moetst ik al ik 8 weken ver zijn. of er moet iets mis met cd zijn.

maar dat ik nog niet ongesteld ben zit mij niet lekker dat is toch geen goed teken dat mijn cyclus dan zo van slag is. wij willen namelijk na deze ongesteldheid voor onze 3e wondertje gaan. Onze eerste is overleden bij 38 weken zwangerschap en de 2e wordt over 3 weken 1.

zou jij me iets over deze cyclus kunnen vertellen. hoelang moet ik nog wachten voordat ik actie moet ondernemen. enz.

alvast bedankt,

Groetjes

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Ben je net gestopt met een pil? of andere hormoonanticonceptie?
    Zo ja kan het even duren voordat je cyclus weer regelmatig is.

Met een keer een andere cyclus doet de huisarts nog niks.
    Echt rustig afwachten.
    Er zijn veel verschillende dingen die invloed op een cyclus hebben waardoor het ineens onregelmatiger word.
    Wacht rustig af.
    En noteer het zodat je als het allemaal langer duurt een lijstje hebt voor de huisarts.

Succes.

Groetjes Ineke

3. mama van 2 kids

mama van 2 kids Actief lid

18 apr 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee ik ben al zn maand of 7 van de pil af en daarna was hij regelmatig. 32 dagen. maar nu betekent het dus dat ik geen eisprong krijg deze maand. zolang ik niet ongesteld wordt toch? ik zit nu op dag 36.

groetjes

Deel Deze Pagina