Ik weet niet of dit hier wel hoord.. zo niet merken we dat vanzelf wel =P wil graag weten wanneer de klachten die ik heb na de bevalling zullen verdwijnen? Ik heb bijv erge last van brandend maagzuur en opgezwollen vingers, handen, voeten en enkels. Ik wil zo graag van die vieze brandend maagzuur af, lijkt wel alsof niks tegen wilt werken en wordt er beetje schijtziek van. Word er elke nacht wakker van of kan er niet door slapen. Kan niet eens normaal eten zonder dat ik er weer eens last van heb. Gaat dit gelijk weg na de bevalling of neemt het met maten af ofzo? zijn er meerdere die dit ook hebben? of hebben gehad. Iemand tips hier voor?
Maagzuur is bij mij altijd direct gestopt na de bevalling. Geen druk meer op m'n maag was blijkbaar genoeg. Opgezwollen ben ik nooit echt geweest (niet zodat ik er last van had). Weet wel dat ik de eerste dagen vaker moest plassen en heel veel zweette dan anders om het extra vocht dat je hebt kwijt te raken. Slaap je nu met een kussen onder het hoofeind van je matras? Dat wilde bij mij wel helpen om het maagzuur 's nachts in m'n maag te houden.
Bij mij waren de meeste klachten direct na de bevalling over. De rest verdween in de week erna. Nog heel eventjes volhouden dus, het einde is in zicht!
ik slaap altijd met kussen onder me hoofd, het liefst zo hoog mogelijk opgestapeld (heb 3 kussens haha) en soms is dat niet genoeg. Ik neem tegen de maagzuur gaviscon kauw tabletten normaal werken die wel maar lijkt wel alsof ik er immuun voor ben geworden. Want het werkt niet meer, ook anijs melk wilt niet meer werken =( bah ik hoop dat ik snel moet bevallen dan ben ik er vanaf! nou heb ik ook de laatste tijd dat ik het opeens heel erg heet heb, terwijl het dan niet warm is binnen of in bed. Zal er denk ik ook bij horen?
Maagzuur was direct weg. Het vocht ongeveer met een 1,5 week. Gezien de hormonenverandering kun je wel weer andere klachten krijgen, maar hoeft niet. Zelf had ik veel last van nachtzweten en gewrichtsklachten. Maar het ging ook vanzelf weer over.
wist niet dat je ook gewrichtsklachten kon krijgen hoop echt dat die magzuur gelijk weg is, vind het echt zo vervelend =(
Maagzuur was bij mij gelijk weg.......... Het vocht ben ik nu ook volledig kwijt, kon ik ook wel zijn aan m'n weegschaal
Maagzuur was direct weg en gelijk ook andere vervelende klachten. Vocht gaat ook wel snel weg, al merk ik nu nog wel dat er wat vocht in mijn handen/armen en benen zit, maar niet dat ik er echt last van heb. Sterkte, ik hoop dat je snel mag bevallen en je beter gaat voelen!
hier was het ook direct over, vocht was in 2 weken weg, je gaat snachts heel veel zweten, gelukkig waste de kraamzorg om de dag het bed Nog maar even volhouden dus, je bent er bijna