kleine baby tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nassira, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Bij mijn dochter heeft de verloskundige een schatting gedaan door te voelen. Ze dacht dat mn dochter rond de 8 pond zou zijn. Een dag later is ze geboren en ze woog bijna 8 pond. Dus dat vond ik erg knap geschat.

Bij mijn zoontje heb ik met 34 weken een echo gehad bij de gyn. Die dacht dat hij rond de 8 pond uit zou komen met 40 weken.
    Mijn zoontje is met 38 weken geboren en woog ruim 9 pond. Ze zat er dus "iets" naast, haha.

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Mijn gyn zei eens (toen ik vroeg waarom de vk's bij mijn vrienden altijd aan hun buik voelde en zij nooit) dat ze geen magische handen heeft die door aan de buitenkant te voelen konden voelen wat er binnenin aan toe ging. Dat dat een grapje was weliswaar maar dat ze dus m.a.w. liever verder ging op echo's want die zijn preciezer.
    Ik zou daar dus niet te veel op af gaan. Ik kwam weinig bij (6kg), had een normale buik, etc. Maar mijn dochtertje was 3.8kg en 52 cm. Vrij goed dus.

3. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Bij mij was het andersom; er werd gezegd dat ik een flink kind zou krijgen (aan de hand van de 35-weken echo) maar ik beviel met bijna 41 weken van n dochter van 3320 gr en 50 cm.. Heel gemiddeld dus. Heb hier overigens al vaak op het forum gelezen hoe flink ze er naast kunnen zitten met die schattingen. Zei m'n vk trouwens ook.
    Maar wel goed dat ze het in de gaten houden natuurlijk! ;)

Deel Deze Pagina