Hai damens, Ik heb sinds 13.00 heel erg last van harde buiken. Ze kOmen om de 10-15 min terug. Het is ook pijnlijk het drukt helemaal onder in mijn buik en rug. Ik zit al van 13.00 te rusten op de bank maar gaat maar niet over. Wat mag dit zijn voorweeen of echte weeen? Zal ik toch even de VK bellen.. Maar zo is het voor niets en dan heb ik ze weer lastig gevallen ( ik bel wel vaker ) Alsvast bedankt voor jullie antwoorden Liefs hilal
`zal gewoon even bellen en je valt ze niet lastig daar zijn ze toch voor voor de zekerheid zal ik even het laten controleren
Gewoon even bellen hoor. Het kan voorweeen zijn maar je weet het nooit. Ik dacht dat je dat eerder had voorweeen.
ik weet niet of je al gebelt heb? misschien een tip spring even onder de douche als het weg trekt zijn het voor weeen blijven ze heb je best wel eens kans dat het niet meer lang op zich laat wachten. maar ik zou gewoon ook even bellen als je het niet vertrouwd succes
Ik heb niet gebeld, ik dacht ga eerst effe onder een warm douche.. Harde buiken zijn minder geworden. Gelukkig is het pijn minder alleen last van mijn onderrug.. Ik wacht gewoon af als het erger wordt bel ik wel op.. Op dit moment is het alleen nog mijn rug. liefsss hilal
Ik ben nog nooit bevallen weet niet hoe weeen aanvoelen hihi maar hou het in de gaten. En als je denkt van goh wat is dit gewoon de vk bellen. Je valt ze echt niet lastig (ahahahah zeg ik zelf want bel ook wel vaker hihihi )
echte weeen herken je straks echt wel hoor meid, en dan ben je nog op tijd met bellen. Gewoon even geduld hebben.
dat is niet bij iedereen zo ík herkende ze niet ik wist pas van o het is begonnen en toen kreeg ik gelijk persdrang en toen was mijn zoon binnen 20 min op de wereld
Misschien een tip: Als je zulk soort weeën hebt, kun je het beste in bad gaan of gaan douchen. En dan proberen te ontspannen. Als de weeën doorzetten of erger worden, dan zijn het echte weeën. Als de weeën juist stoppen, dan zijn het voorweeën.
Hoi hoi, Dit had ik vannacht dus ook zo'n gevoel. Eerst begon het gisteravond met erge pijn in mijn bovenrug tussen de schouderbladen. Heb daar een warme kruik opgelegd en toen zakte het na het innemen van een asperientje weg. Denk niet dat dit voorween waren gewoon een fikse pijn ineens. Maar later in de nacht begon het met ook menstruatiepijn in mijn onderbuik en doortrekkend naar mijn rug en benen. Denk dat dit voorweeen zijn geweest want heb nu nergens meer last van. Liefs Farfan
ja dat is ook zo! ik ben een van de gelukkige was ook binnen 3.5 uur klaar dus ik kan gewoon van geluk spreken dan toch?