hoi ik ben 17 weken zwanger en ik heb waarschijndelijk met me bekken wie heeft dit nog meer in de zwangerschap en wat voor klacht hebben jullie ik kan geen lange afstanden lopen en de hele dag wel last van en veel kramp boven me schaambot nu ga ik ook even me blaas controleren of het geen onsteking is als dat het niet is is het waarschijndelijk me bekken
Hier nog iemand met bekken pijn... (ook tijdens de zwangerschap van mijn jongste)... Lange stukken lopen of de trap op lopen...in of ui bed stappen of van de bank afkomen... lang staan. Eigenlijk met veel dagelijkse dingen voel ik het. Hoe ik moet uitleggen wat ik voel vind ik lastig.. het doet gewoon erg veel pijn bij mijn bekken. Daarbij heb ik ook zwangerschapsisias en dat schiet dan ook nog eens in mijn bil en benen. Als je er echt last van hebt is het verstandig naar de fysio te gaan om erger te voorkomen en zodat je oefeningen leerd om de pijn te verminderen en een juiste houding aan te nemen.
Je moet er idd niet mee blijven lopen! Ga even langs een goede bekkenbodem fysio, die kan je wat tips geven voor de dagelijkse gang van zaken. En alvast, niet meer met je buinen gekruist, slaap op je zij en niet op je rug (ik kan me niet meer omrollen als ik op mn rug lig, zit alles vast en voel ik me net een 65jarige walrus..)
ik herken dat ik kan niet op me rug liggen en met zitten kan ik ook niet met gekruiste benen zitten ik heb bij me eerste bevalling van me dochter ook fysio gehad toen had ik het ook bij me 2de zwangerschap een week op bed gelegen van wege me bekken is niet leuk hoor maar daar aleen maar bij de bevaling last gehad en nooit tijdens de zwangerschap en ik denk dat het nu wel zo is ik kan haast niks beginnen ja wat gaan doen en weer zitten het schiet niet op zo