hey, 13 juni krijgen wij onze 1e echo, en 15 juni is het vaderdag. Hopelijk is natuurlijk alles goed, en hebben we een goeie echo! Als we een goeie echo krijgen, wil ik mijn vriend natuurlijk wat leuks geven ook al is het kindje er nog niet. Het is toch al een beetje vaderdag voor hem. Heb al zitten denken om sokjes/pantoffeltjes te kopen met: i love papa of zoiets.. Hebben jullie ook wat leuke ideetjes! Ben benieuwd!
Leuk om zo iets te doen. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik de papa in spé een knuffel gegeven met de tekst: Je kunt me nog niet zien. Je kunt me nog niet horen. Zou jij me dit willen geven als ik wordt geboren. Nu krijg ik op 18 juni de eerste echo, op mijn verjaardag.. Fingers crossed!
Nou dat is toch al een mooi idee Ik heb bij de eerste vaderdag,(toen zoon nog niet er was) gewoon een gedichtje geschreven op zijn hyves toen, de jaren daarop ook eigenlijk, samen met foto van zoontje, dit jaar koop ik denk een wij (u)spel die ze beiden willen, papa en zoontje, en mooi foto en gedicht van zoonlief op facebook en ik bedenk nog iets leuk met 1 of 2, 3D echo foto,s van zijn dochtertje, iets mooi wat echt vóór papa,s en dochters geldt,