Sinds wanneer bevind zich een geslachtsdeel daar? Ik zie het ook hoor maar lijkt me niet de juiste plaats daarvoor. En wat is dan de zwelling aan de voorkant als de piemel daar zou zitten?
Ik snap de verwarring van deze echo. Ik denk toch meisje. Het stuk waar het lijkt of er een balzak net piemeltje te zien is lijkt me daar niet de juiste locatie voor.
Als het kindje met een holle rug ligt kan dat wel. En dan is de zwelling aan de voorkant een stukje navelstreng. Al met al snap ik ts erg goed dat ze nog niet overtuigd is.
Heb je inmiddels een echo gehad? Ben benieuwd. Ik denk toch jongen, hoeft niet altijd groot te zijn daar tussen. Ik heb 2 kids hetzelfde geslacht en zag er bij beiden toch iets anders uit. Er werd bij de 2e ook even getwijfeld heel vroeg.
Jaa we hebben weer een echo gehad en gevraagd naar duidelijkheid. Het antwoord wat we kregen was ik ga er wel van uit dat het een meisje is. Zelf vonden we het niet echt bevestigend.
Bij een meisje kan het schijnbaar gezwollen zijn en dan op een jongen. Maar bij een jongen hoeft het ook niet altijd super duidelijk te zijn. Hoe ver ben je nu ?
We hebben gister de echo gehad. Hij heeft weer even gekeken en nu was het duidelijk te zien. Its a girl
Gefeliciteerd. Twijfelde ook niet. Zag er echt geen jongen in. Fijn nu deze zekerheid . Kun je haar nu toch een naam gaan geven op de baby