Hoihoi, Ik heb echt ontzettend veel baby-meisjes kleding te koop. Het is vanaf maat 50 t/m 74.. (4 kratten vol) Het zijn merken zoals Gymp, DuckeyBeau, Jottum, Hema, Bakkaboe, Babyface, Lief, Imps & Elfs, Zara en er zit ook origineel Ralph Lauren en Burberry bij. Werkelijk echt alles is nog echt als nieuw. En het komt uit een schoon en rookvrij huis. Ik heb geen zin en tijd om van alle kleertjes foto's te gaan maken en daarom mag je indien interesse, altijd langskomen om de kleertjes te komen bekijken. Ik woon zelf in Eindhoven...
Ik heb even 1 kratje tevoorschijn gehaald.. Ik heb er namelijk 5! Het bovenste uit het kratje heb ik eventjes er los bij gelegd, zodat je een klein beetje een idee hebt van de kleertjes!! Bij alle kledingstukken heb ik een bijpassend truitje/ broekje/ legginkje... http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=188720&stc=1&d=1318062347
Ja hoor natuurlijk wil ik het ook los verkopen.. Maar dan moet je wel langskomen.. Het is echt heel veel en kan niet van ieder kledingstuk een foto maken
Aangezien mijn dochtertje degene met het witte polokraagje slechts 1 keer heeft aangehad.. en de gene geheel in burberry een half dagje.. vraag ik 25 euro per stuk. De nieuwprijs was 79.95 en 89.95 Ze zijn absoluut origineel. Met het witte polokraagje heb ik gekocht bij de Bijenkorf en de andere van mijn schoonmoeder gekregen
Hoort dit niet thuis onder het topic "te koop aangeboden"??? Denk inderdaad dat je daar meer kansen hebt...
ja dat klopt.. Daar kwam ik later ook achter Ik heb hem ook geplaatst in dat topic. Maar als het geen probleem is laat ik hem hier ook staan..
Kan je niet van alle burberry jurkjes een foto maken en mailen??? Ik heb echt intresse woon alleen in Amsterdam.
heb je al bedacht wat je voor alle kratten in eens wilt hebben? Klinkt goed. Wil ik wel een stukje voor rijden