aaaahhh dankjulliewel voor de foto's dames! leuke kamertjes toch die kleintjes? Ergens heeft het ook wel weer z'n charmes Wij zijn vandaag maar eens begonnen, en we zullen weleens uitpuzzelen hoe en wat het allemaal het beste past..... Die 8 lade-kast is idd ook wel erg leuk Ook nog een optie dus. Foto's blijven welkom
Hier ook een klein (oud) huis met minikamertje dus herken het probleem haha. Kamer van zoonlief is 3.20x2.00, met aan 1 kant een schuine wand met raam. Daarvan staan nog wat oude foto's in m'n album, inmiddels hangen er ook nog een paar kleine open kastjes boven de commode. Nu ben ik 18w zwanger van een dochtertje, en zij krijgt een kamertje van 1.80x2.00, ook met aan 1 kant een schuine wand met een klein dakkapelletje. Erg schattig maar wel even puzzelen met inrichten! We gaan alleen maar een ledikantje en een commode in het kamertje zetten, in de kamer van broertje staat een grote kast waar beddengoed in kan en alle te grote en te kleine kleding houden we op de vliering. Boven de commode komt een plank van muur tot muur met daaronder een rail waar ik de kleertjes aan kan ophangen. Broekjes komen op de plank, evenals een mandje met sokjes e.d. De commode die bij broerlief staat komt er dan en een bedje van de ikea met alleen maar spijltjes( geen dichte kanten). Die ogen niet te zwaar en er blijft zo veel van de vloer zichtbaar, dat oogt altijd ruimer. Alleen de wand achter de commode krijgt een print (ik denk aan retro-appeltjes) en de rest wordt een lichte kleur. Ook de schilderijtjes komen maar op 1 plek bij elkaar te hangen zodat alles toch rustig oogt. Het enige is dat op dit moment die kamer nog als opslag gebruikt wordt dus op foto's moet je nog even wachten..
@ Daphne, das idd ook een klein kamertje. Idd, ergens ook wel heel knus, maar wel ff puzzelen ja. Wij zijn inmiddels begonnen, behang zit op 1 muur op, nu nog ff kozijnen schilderen, plinten zetten, en dan kunnen we eens gaan puzzelen met de meubels. Eind van de week zal het zo ongeveer wel klaar zijn, dus zal dan eens een foto plaatsen, als het naar ons zin is