boodschappenmandje Mutsy kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tupp, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.147
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik wil graag een boodschappenmandje onder de Mutsy kinderwagen. Maar op internet zie ik alleen plaatjes dat hij onder de wandelwagen hangt. Kan iemand mij vertellen of hij ook onder de kinderwagen kan?

En hoe groot is hij ongeveer? Kun je er bijvoorbeeld (ongeveer) net zoveel in doen als in zo'n mandje zoals er bij de supermarkt staan? Of is hij een stuk kleiner?

2. Laura81

Laura81 Actief lid

7 jun 2010
    201
    0
    0
    Hoi Tupp,

Wij hebben ook de Mutsy besteld, incl. boodschappenmand.
    In de winkel hing ie onder de wandelwagen, maar hij hangt dan wel tegen de onderkant van de mand aan. Maar ach, dat lukt dan ook wel weer (denk ik maar...).
    Grootte is ongeveer gelijk aan een (klein, bijv. Hema) winkelmandje. (Bij ons in de C1000 hebben ze grotere met wieltjes, vandaar.)
    Onderkant is wel zacht (gewoon 't netje) ipv dat er beugels in zitten.

Ik zie wel hoe t gaat met de wandelwagen, maar voor onder de kinderwagen moet het zeker geen probleem zijn.

http://img843.imageshack.us/img843/8651/kinderwagen0012.jpg
    Als je goed kijkt op dit plaatje zie je 'm ook zitten.

Qua grootte, misschien dat je op onderstaand plaatje een beetje kan zien (ter vergelijking met de grootte van de hand).
    http://www.90n.pl/external/xinha/plugins/ExtendedFileManager/demo_images/Mutsy/Shopping_Bag/2a.jpg

Oh, ik bedenk me net... Ik zal boodschappen gaan doen met de auto, en dus de maxicosi mee. Ik zal dan de maxicosi op het onderstel zetten, met deze mand eronder. Dat zal dan helemaal geen probleem met de ruimte moeten geven.

3. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik heb hem ook, ik kan er meer in kwijt als in de kleine mandjes bij de hema of supermarkt. Hij past prima onder de kinderwagen, je kunt het er dan vanaf de voorkant goed indoen. Onder de wandelwagen past hij ook super maar alleen als de inzet van je afgericht is. Als je kindje naar jou kijkt (dus met de wandelwageninzet naar je toe) past hij niet. Ik mis hem dus nu enorm want ze zit nu nog met haar gezicht naar me toe.
    Ik vind het een super mand!!

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.147
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bedankt voor de reacties en de foto's! Ik ga hem vragen aan die lieve goede Sint. :)

5. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Wij hebben hem ook en zijn er zeker tevreden over! Leuk decembercadeautje inderdaad, goed plan van je!

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wij hebben hem ook maar gebruiken hem nooit. Ik gooi eigenlijk altijd de spullen in het gewone mandje onderin.

7. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Wij hebben hem ook en zijn er erg blij mee. Als het zitje naar je toe zit past het ook wel hoor! Ik til dan altijd even de beentjes op van onze puck op en kan er dan bij. Het is niet super praktisch, maar het kan wel. Als het zitje van je af zit past ie helemaal super. Je kan zelfs nog wat in het kleine mandje leggen als de grote mand eraan hangt. Daar is dan nog wel ruimte voor. Kortom wij zijn zeer tevreden.

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.147
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Dat doe ik nu ook wel, maar als je wat meer spullen hebt past het al gauw niet meer. Bovendien ben ik steeds zo bang dat het eraf valt. ;)
    Maar eh... wil je hem anders verkopen? Pb me even, als je een beetje in de buurt woont wil ik hem wel van je overnemen. :D

Deel Deze Pagina