Hallo allemaal, Heeft er iemand ervaring met de familyfix bij de gewone maxi cosi pebble? Op sommige sites lees ik dat de familyfix alleen gebruikt kan worden met de pebble plus en op andere sites kan het ook gewoon met de pebble. Nu hebben wij de gewone pebble, maar lijkt het familyfix systeem ons fantastisch. Ben nu op zoek naar wat ervaringen van mensen die ook deze combinatie hebben, het is namelijk nog een best duur ding Alvast bedankt!!
Volgens mij kan het gewoon met de pebble, anders even bellen met een van de winkels. Heb je wel een mogelijkheid voor isofix in je auto? Die mist bij ons helaas
Wij hebben toen hier op gekeken: Maxi-Cosi FamilyFix bases. Bevestiging met ISOFIX. De pebble plus kan namelijk alleen met de 2wayfix. Die hebben wij namelijk. Maar als je de gewone Pebble hebt kan het met de FamilyFix en de 2wayfix. Volgens mij zit je dus goed Wij hebben het gekocht omdat we van onze omgeving hoorde van mensen die het ook hadden. Het lijkt ideaal te zijn. Onze basis staat al in de auto, het is in klikken en klaar. En straks als ons meisje geboren is, lijkt me ideaal dat je dan niet hoeft te klooien met een gordel.
je kan ook kijken voor een easybase. dat is de voorganger van de familyfix. easybase zit alleen met een gordel in de auto vast ipv met isofix maar daar merk je echt helemaal niks van. hij staat echt als een huis en er is geen mm beweging in te krijgen. er kan alleen geen vervolgstoel op zoals bij de familyfix maar daar had ik persoonlijk toch nooit voor gekozen. ik heb mijn easybase toen voor 40 euro gekocht op marktplaats. voor 2 kids gebruikt en heb er 50 euro voor gekregen toen ik hem verkocht
Wij hebben ook een easybase voor onze MC Pebble. Gekocht omdat 1 van de 2 auto's geen isofix systeem heeft en het is inderdaad erg stevig. De MC zit helemaal vast en het werkt ideaal.
Wij hebben de familyfix en pebble, ideaal! Het is denk ik even opletten met de nieuwere versies, de 2wayfix en blijkbaar ook een nieuwere stoel?
Wij hebben isofix zelf ingebouwd. Beugels besteld bij de ford garage, een torx schroevendraaier en per beugel 2 schroeven aandraaien. Fluitje van een cent en kostte iets van 32 euro totaal. Het lastigste was om de rubberen dopjes uit de fabrieks voorgeboorde bevestigingspunten te halen.
Wij hebben ook de combi familyfix+pebble, echt beste aankoop ooit! Zo ideaal, klikken en gaan en nooit twijfel of de stoel wel goed vast zit.
Dit is inderdaad heel handig. Wij hebben dit bij de eerste zo gedaan en bij de tweede nu ook weer zelf zo'n isofixbeugel gekocht en zelf gemonteerd. Kost 5 minuten tijd, bij de garage vragen ze er 50,00 voor. Wat betreft de familyfix, daar past inderdaad de pebble op. Super handig en daarna kun je de autostoel Pearl erop kwijt. Er is nu volgens mij ook de Pebble plus, deze kan dacht ik ook op de familyfix.