Kon vorige seizoen tijdens mijn zwangerschap goed aan om te kijken. Nu niet zwanger, ga zeker kijken... Kan alleen nu niet kijken, morgen de herhaling maar op internet
Ben aan t kijken maar tranen lopen over m'n wangen. Ookal was N. niet zo vroeg, voel wel gelijk weer de angst die we toen hadden. Maar wat blijft t een mooi programma.
het verhaal van de bevalling lijkt zoooo op mijn verhaal!! en ja daar zit ik nu dus te janken op de bank!!! Tijdens de zwangerschap vond ik het ook al zo aangrijpend, nu nog erger!!! Bryan had wat met zn hartje, maar gelukkig is alles goed gekomen. we weten hoe het is om zorgen te hebben. wat heb ik een respect voor die ouders van het kindje van 23 weken!!!! echt zoooo knap!!
Inderdaad, dat oogonderzoek!! Wat verschrikkelijk om te zien zeg!! En dat huiltje van haar.. Denk dat de ouders daar ook niet bij mochten zijn?
Waarom/hoe komt het dat Isa blauwe voetjes had? en later zag ik ook dat haar handjes blauw waren. Komt dit door de doorbloeding die niet goed is/was?
Ik moet het nog gaan kijken. Ik denk dat ik dat woensdagavond of vrijdag overdag ga proberen. Dan ben ik alleen thuis. Vorig seizoen heb ik niet gekeken. Toen was ik zelf weer zwanger na doodgeboorte van onze L en ik had even genoeg aan mijn eigen verhaal qua angst. Ook vond ik de reclames al superheftig. Ik heb het toen echt geblockt. Die zwangerschap is dus weer niet goed gegaan en toen stonden wij ineens naast zo'n klein wezentje in een couveuse op de nicu, uiteindelijk wél met goede afloop en het blije mannetje ligt nu blij te gillen in de box maar ondanks hij niet extreem prematuur was was hij wel heel erg ziek en die eerste week ben ik echt heel erg bang geweest. Ik ben zó blij nu dat ik het niet vooraf heb gekeken. Ik heb het toen met de verpleging op de NICU er nog wel over gehad. Dat ik het niet had gekeken en mijn schoonmoeder wel en dat mijn schoonmoeder veel herkende aan N. Dat ze dat allemaal had gezien. De verpleging gaf toen aan dat het een mooi programma is voor vrienden en familie zodat ze begrijpen wat je hebt meegemaakt of nog meemaakt. Maar ook dat het voor jezelf kan helpen met de verwerking. Daarom neem ik het dus wel op. Want als buitenstaander kijk je er toch anders tegenaan dan wanneer het jezelf overkomt. Met name in het begin was ik zelf ook nog erg ziek en ik besefte maar half hoe ziek wij eigenlijk waren.
Dat kan ik me best voortstellen ja... Ik kan het al amper kijken zonder te huilen, en dan heb ik het inmense geluk 3 gezonde kindjes na de 41e week op de wereld gezet te hebben. Maar als je het zelf met je eigen kindje hebt meegemaakt lijkt het me zo heftig om te kijken.... Maar wat is het een prachtige serie!
Ik heb ook gekeken, en ik kijk van een hele andere oogpunt nu, mijn tante is ook bevallen van een prematuurtje op 45 jarige leeftijd. Cadeautje want ze dacht dat ze in de overgang was, bleek ze al 23 wk zwanger te zijn. J is geboren met 26 week in Veldhoven en als goed komen ze ook aan bod deze seizoen bij kleine baby's grote zorgen. Godzijdank gaat alles goed met onze J, dus ook van dichtbij alles bewust meegemaakt en ik ging heel vaak mee naar het zkh, vooral toen de kleine meid werd overgeplaatst naar onze provincie. Groot wonder wat de dokters en verplegers kunnen doen met deze baby's.
Ik denk dat ik het ook eens ga kijken..Heeel misschien Hoe oud zijn de meeste kindjes die geboren worden op 't programma?
Pfoe zwanger kijken is inderdaad geen goed idee. Onze dochter heeft ook op neonatologie gelegen, niet zo ernstig als deze kindjes hoor. Maar ik herken wel de zorgen en de onzekerheid. En hoe liefdevol de artsen en verpleegkundigen zijn. Dat vind ik zo mooi om te zien!
Kaala@ Die keus moet jijzelf maken dat kan ik niet voor je doen. Ze zijn ook wel ouder de was ook 1 van 38 week bij. Weet natuurlijk niet hoe de andere afleveringen zijn . Traan buizen zijn schoon hier slik. Ik neem het iedere maandag op komt best laat . En kijk zonder manlief die kan het niet hebben er na te kijken. Ik trek het al wel .
Ik wil ook niet dat je die keus maakte, wou gewoon weten hoe oud de meeste zijn. Eerlijk gezegd weet ik niet of ik het wel kan kijken, het is op SBS6 zie ik en die hebben we niet
Dan houd het al op meis als je geen sbs hebt , maar op gemist kun je het mis wel zien. De leeftijden variƫren nog al , als ik kijk hoe het vorige keer was.