Niet alles werd bij ons van van te voren aangekondigd tot mijn frustratie want ik wilde dat ons meisje niets alleen hoefde te ondergaan. Toevallig dat ik bij haar was en er ineens een oogarts kwam anders had ik het gemist. Ik heb het laatste onderzoek in het streekziekenhuis gehad en haar toen op schoot. Maar het is vreselijk te zien. Ik mag hopen dat die ouders toch de keuze hadden. ....
Zo kwam ik een keer binnen rn hadden ze een nieuw infuus geprikt terwijl ik had gezegd dat ik gebeld wilde worden (zat toen nog in het Ronald McDonald huis en moest af en toe even liggen na keizersnede) maar aan de andere kant snap ik ook wel dat ze daar ook meer te doen hebben....
Ik heb daar niet zo'n moeite mee gehad, behandelingen die gedaan werden zonder mijn aanwezigheid. De MRI mocht ik wel bij zijn en dat vond ik wel bijzonder fijn. Maar dat was ook niet op de afdeling en dan was er ook geen verpleegkundige bij. Tenminste, wel achter glas hoor. Want hij lag toen nog aan de monitor. Man wat was ik bang dat hij het daar ineens niet meer zou doen zo van die veilige afdeling af. Ik had een speen op zijn borst gelegd, dan zag ik het op en neer gaan met zijn ademhaling. Ze hebben wel een lumbaalpunctie gedaan zonder verdoving waar we niet bij waren. Die heeft mijn man ook talloze gehad (heeft ziekte van hodgkin gehad) en van hem weet ik hoe pijnlijk dat was, dus dat heeft wel echt mijn hart gebroken. Maar ze zeiden daar dat de verdoving voor die kleintjes al net zo pijnlijk is als de punctie zelf.
Ik heb het net gezien. Doordat mijn eerste prematuur was kan ik het beter niet zien maar in elk geval niet vlak voor het slapen gaan, vandaar dat ik het overdag kijk. Mooie uitzending, mooi om te zien hoe en dat Gwen naar huis ging, 17,5 weken, wat fijn voor die ouders, sowieso veel respect voor die mensen! De tweeling is spannend hoor, zo klein en dan al geopereerd worden. Hoop dat ook daar alles goed afloopt. Een week wachten dan weten we meer.
Pfff heftige uitzending weer, benieuwd hoe het gaat aflopen met kleine Daniel... moeilijk voor die ouders van hem hoor...
Idd erg heftig. Tranen rolden over mn wangen. Kwam ook zoveel terug van onze periode in het ziekenhuis. Ik hoop dat het allemaal goed afloopt met de operatie van daniel.
Je zag de vader ook steeds om bevestiging vragen hopend dat het wel beter gaat.....moeilijk hoor...de artsen zeggen daar vrij weinig over denk ik..het is zo onzeker allemaal........ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat. De bevallingen die je ziet vind ik persoonlijk ook pittig.......ik voel de pijn bijna weer........
Ik kan het echt nog niet kijken. Tijdens de 1e aflevering van de eerste serie wilde onze zoon geboren worden. Uiteindelijk kwam hij 6 dagen later. Hij werd geboren in het Sophia waar de eerste serie was. Ook die heb ik nog nooit gezien. Wil ik wel gaan doen.....ooit. We hebben toen wel familie en vrienden op de serie gewezen, voor ons scheelde dat toen heel veel uitleggen. Iedereen die keek begreep ook beter waar wij het over hadden.
Ik heb al gezocht op internet of er iets over Daniël te lezen was, het grijpt me heel erg aan en ik wil graag weten hoe het met hem is... Nu een week wachten op de volgende aflevering vind ik bijna 'niet kunnen'. Wat een hel voor alle ouders die dit doormaken :'(
Ik heb het pas net teruggekeken. Echt heftig! Ik hoop ook zo dat het goed gaat komen met Daniël. In de eerste serie heeft 1 kindje het niet gered, maar die is pas later oveleden. Bij het zien van deze serie begin ik wel vaak te twijfelen of ik nog wel een tweede aandurf. Luc was maar 5,5 week te vroeg, wat nou als een tweede nog eerder komt
Ik hoop ook zo dat Daniel het gaat overleven Onze dochter was niet te vroeg maar heeft ivm hartafwijking ook op NICU gelegen, in het UMCG. Het is zo herkenbaar allemaal, alle piepjes enzo.
Zo als ik dit lees ben ik echt blij dat ik dit niet kijk en nooit gezien heb. Vooral als je een kindje hebt verloren lijkt het me zo pijnlijk om te zien...
Pffff hier begon een ja geleden de ellende dus met onze zwangerschap. Onze speelt zich opnieuw af maar we vinden het beiden fijn om te zien.