Kleine baby's grote zorg

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door proudmommy2013, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Lieve Schrijvers

Ik zeg niet dat lieve een rare naam is. Maar de combinatie vind ik laat ik zeggen: appart. Gelukkig kwam et allemaal goed met het meisje. Een echte vechter!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi, dank je. Ter aanvulling, ik bedoelde op de afdeling neonatalogie, ze lagen nog veel langer in het ziekenhuis.
    Het vervelende is dat je bij veel dingen gaat denken: Oh dat valt wel mee, dat doen ze zo en zo. Je weet al zoveel, hebt bijna alles al meegemaakt wat er genoemd wordt.
    Maar toch weet ik ook wel dat je kindje ook door iets `kleins` kan komen overlijden.
    In het Ronald Mac Donald huis was er ook een moeder die vertelde dat het goed ging met haar zoontje, en die kreeg een soortgelijke operatie als mijn zoontje. De dag erna waren ze vertrokken want de kleine had het niet gehaald.
    Onze kindjes zijn door het oog van de naald gekropen, het is echt een groot wonder dat ze er nog zijn.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Laatste aflevering terug aan het kijken en ik gun het dat stel zo dat het goed afloopt met hun te kleine meisje! Al 2 kindjes verloren door slechte placenta.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zal dan niet zeggen hoe het afloopt;)

5. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ja vreselijk he :( ben enorm blij voor ze met deze afloop!

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Super om te zien! Ons meisje mocht ook mee met een sonde. Zo fijn dat dit steeds vaker mag....

7. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Ik kijk dit programma iedere week, ik ben vol bewondering naar die kleine mensjes! Wat ontzettend fijn dat dankzij de medische wetenschap het vaak zo ontzettend goed afloopt.
    Op het moment heb ik het programma al twee keer gemist, vanwege dat ik vorige week maandag bevallen ben van onze zoon met 35.6 weken.
    Hij ligt op de couveuse afdeling in het ziekenhuis. Ik ben alweer thuis bij mijn lief en oudste dochter.
    Mijn zoon doet het goed, monitor af, alleen sonde. Hij gaat steeds een stapje vooruit met zijn eten. Dronk vanmiddag zijn hele voeding zo uit mijn borst.
    Ik durf de afleveringen niet terug te kijken van afgelopen twee keer. Ik denk dat ik dat zeker wel aan ga kunnen als ons mannetje hier bij ons op de slaapkamer in zijn wiegje ligt.

8. Harrinda

Harrinda Niet meer actief

Dat meisje Sanne dat met 30 weken geboren werd had gelijk mijn bewondering toen ze net uit de buik kwam, ze huilde gelijk en nog redelijk hard ook!! :) Wat fijn dat ze het zo goed doet. Het lijkt me vreselijk om 2 kindjes te hebben moeten verliezen. Wat waren de ouders sterk en hoopvol... Ik had medelijden met dat meisje toen ze in de couveuse ook zo huilde, maar aan de andere kant kan dat ook haar pittige karaktertje zijn. En zo een karakter kan ze nu wel heel goed gebruiken... Prachtig kind..

9. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Met kippenvel de laatste aflevering gezien. Onze jongen werd met bijna dezelfde termijn geboren, Sanne met 32+5 en onze jongen met 32+6. Alles was zo herkenbaar.. Respect voor die moeder dat ze blijft doorzetten met live bv geven! Dat valt niet mee met een pre- dysmatuur. Hier was dat helaas niet haalbaar, dus nu afgekolfde melk gemengd met kv.

10. XmoonlightX

He ook hier al herhalingen...

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dat dacht ik al...kwam me zo bekend voor van Sarah

12. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Jammer herhaling. Ik dacht het al, vreemd dat die kleine Sara nu nog weer terug komt... maar dat verhaal van de dame met 42 weken en de grote familie is ook bekend... Ik ga maar stoppen met kijken dan...

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Jammer inderdaad. Maar ik kijk gewoon al heb ik deze aflevering nu voorde 3e keer gezien. Haha.

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    pff ben zó blij dat ik dit stadium al voorbij ben :)

15. XmoonlightX

Haha toch een beetje jammer die zomerstop

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ja hè, zo jammer!

17. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Grrrr alle leuke series zijn herhalingen of zijn ineens na een paar afleveringen gestopt.

18. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik ging vanmiddag er helemaal voor zitten om de aflevering van maandag terug te kijken. Wat een teleurstelling dat het een herhaling was!

19. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ik heb de afleveringen van het wkz ook gekeken ik wist dat het erg moeilijk ging worden maar heb het toch gedaan. Ik ben zelf met 25 weken opgenomen in het wkz met zwangerschapsvergiftiging op 1 januari werd het helpp. Uiteindelijk is ons dochtertje met 28+6 geboren. Ze heeft 2 weken op de nicu ic gelegen en 2,5 week op high care daarna mocht ze naar het streekziekenhuis. Om met 36+1 mee naar huis te mogen. Maar al die tijd dat ik daar lag ben ik heb super goed geholpen hele lieve mensen. De gyn die Norah heeft gehaald was ook te zien in de afleveringen. Op de ic en hc ook alleen maar hele fijne mensen. Hier mensen die er geen fan van zijn maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo over denk.

En de artsen die ik gehad heb aan bed en ook mee doen met het programma waren bij mij ook zo meelevend.

20. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Iemand nog gekeken?

Deel Deze Pagina