wie van jullie gaat dit kijken ??? vanaf a.s woensdag om 21.30 om sbs6 Kleine Baby?s, Grote Zorg - SBS6 vind het best intressant
Jazeker! Mijn dochter heefft daar gelegen en 1 van haar verpleegsters (die ook meedoet in de serie) is nu ook een vriendin van ons. Dubbele reden om te kijken dus.
Ga ook zeker kijken. Al zal het soms wel confronterend zijn omdat mijn zoontje te vroeg, maar vooral ook erg ziek ter wereld kwam.
Ga het zeker kijken! De ouders van een kindje die ik op de creche had, worden gevolgd na de geboorte haar zusje!
Ik ga ook zeker kijken. Mijn kleine heeft ook op de couveuse afdeling gelegen dus zullen zeker wat traantjes gaan rollen
Ben ook van plan om te gaan kijken, alle programma's met baby's o.i.d. vind ik interessant! Ben benieuwd!
Van de ene kant wil ik graag kijken omdat ik zelf 30 jaar geleden met 28 weken geboren ben.. Maar ben ook net zwanger en vind ook wel eng om te gaan kijken
Ik ga zeker kijken, een drieling vriendin is ook gevolgd voor het programma, en hier zullen veel tranen vloeien denk ik, we gaan nu weer terugzien wat we destijds zelf hebben doorgemaakt.
Yep ik ga ook kijken, dochter heeft er gelegen en oud klasgenootje (van de drieling ) is ook gevolgd hiervoor.
Ik zat al te wachten tot iemand een topic zou openen hierover. Ik ga ook zeker kijken. De tranen kwamen al in mn ogen toen ik het voorstukje zag. Onze dochter heeft ook op een nicu gelegen (ander ziekenhuis) en er kwamen al beelden van herkenning. Ik hoop dat het ook een beetje kan helpen bij de verwerking want zelfs lange tijd daarna doet het me nog zoveel. Ik ben erg benieuwd. Heeft iemand misschien enig idee hoeveel afleveringen dit zullen zijn?
En ik denk dat ik ook weet wie jullie bedoelen, deze persoon lag tegelijk met mij op de afdeling, althans, diegene die ik bedoel.
Ja dat klopt inderdaad, ze lag er tegelijk met jou. Ga jij ook kijken? Zal voor jou helemaal zwaar zijn... Hoe gaat het met je?
Ik ga zeker weten kijken. Is in het ziekenhuis en op de afdeling waar D.jaysen* lag. Zal wel heel erg pittig worden om naar te kijken voor mij. En ik zag mijn gyn van bij Dean op tv. Aardige man, goede arts. Duvekot.