Ik zag dat een paar dagen geleden iemand vroeg of het klopt dat het meisje van de 3-ling overleden is. Helaas klopt dat. Een collega-fotograaf zou de newbornshoot van de 3-ling doen, maar die ging dus niet door. Meisje is nog geen week oud geworden volgens haar Vreselijk!
pffff heftig. het meisje zag er ook niet heel goed uit je zag echt dat het niet fijn had in de buik. Vreselijk voor die ouders zeg
Ach het arme meisje!! Die kleine beentjes zagen er zo akelig uit. Ik had ook zo met haar vader te doen die zo ontzettend bezorgd was en maar wilde horen van de kinderarts dat het goed zou komen.Ik vond de artsen en verpleegkundigen juist heel optimistisch over het meisje.Ze had idd prachtige ogen,lief meisje!!. Wat een verlies!!
ach arm meisje vreselijk voor haar ouders. waarschijnlijk zullen ze ditniet lezen maar wil ze toch heel veel sterkte wensen metnhet verlies van het kleine meisje
vreselijk, arme ouders. en dan je hele leven de vraag of het een tweeling is, terwijl het een drieling is.
Misschien leek het eerst, op de voetjes na ook wel goed, en zijn er later complicaties opgetreden. Iig vreselijk. Je zult altijd iemand missen. En voor die ouders lijkt het me helemaal vreselijk om dit terug te zien. Ik kan me ook zo die prachtige grote, heldere ogen voor de geest halen.
Heb er weer zin in om te kijken moest er lang op wachten , pakje zakdoeken extra gepakt voor de dubbele tranen.
Ik vind dat zo'n relaxte verloskundige! Jullie ook? Wat zit die man er trouwens afstandelijk bij zeg.