raar he! Mijn mand hield bijvoorbeeld mijn hoofd/nek vast.. ik dacht eerst dat ze alleen was! Door de berichten hier over de drieling kijk ik er nu wel heel anders naar deze beelden hoor.. ik weet niet of het straks in de uitzending komt, maar oh wat verdrietig voor die ouders!
ik kijk ook heel anders nu ik weet dat 1 van de 3 het niet gehaald heeft. en ik vraag me ook steeds maar af zou het gebeurt zijn toen ze uit elkaar gehaald zijn? pff zo erg voor die ouders.
Heftige uitzending! Zeker als je weet dat Zoé het uiteindelijk niet gered heeft, verschrikkelijk voor de ouders. Wat moeten zij het moeilijk hebben, veel sterkte voor hen!
Ik had hier liever niet gelezen wat nog niet in de serie is geweest, maar ja. Wat een zware bevalling had die vrouw zeg en wat een stevig mooi manneke! Mijn man heeft 18 uur mijn hand vastgehouden, natte doekjes op mijn voorhoofd gelegd, mijn wang gestreeld etc. Ik wil niet zeggen dat die papa-to-be geen lieve man is hoor, maar snap dat gewoon niet zo.
wat een herkenning weer. problemen met de darmen en het scheiden van de kinderen is hier ook aan de orde geweest. de tweeling lag 8 weken gescheiden van elkaar. Ik vind het wel eng om te kijken.
tja over die vader we zien echt 1 min he misschien stond hij voor de rest wel mee te puffen weten we niet he
eens.... Oh wat vond ik dat een verschrikking, toen de kids werden gescheiden... 6 dagen na de geboorte 42km afstand van elkaar, 2x per dag op en neer rijden 6 dagen na de ks... 1 doodziek kind achterlaten om de andere 2 te bezoeken... en voor jou was het 10x heftiger en langen, en voor Nadine een ware hel... (
Idd erg heftig weer brok in mijn keel . Adi en ons kleintje knuf voor jullie meiden . Kan me voor stellen dat dit zwaar is.
ik vind het nogsteeds echt niet kunnen. Kan er nog kwaad om worden. Hoe moet je dat doen, al kolvend achter het stuur ofzo?:x Dank je Adi, ik moet ook vaak aan jou denken, vooral als ik dit zie. En dat je zei dat Bumba je beste hulp/oppas was, dat is Dora nu bij ons. (sorry offtopic) Dank je Marnat, lijkt me voor jou ook moeilijk. Uiteindelijk mocht mijn ene zoontje in hetzelfde ziekenhuis maar dan op een andere afdeling blijven, dus ik had geluk.
Onslkleintje@ Moeilijk ja is het wel omdat ik geen kids heb , maar ook weet dat ik te vroeg geboren ben , staat hier in begin ergens. . Mijn moeder gaat ook kijken om mijn vragen dan te kunnen beantwoorden . Mijn ouders hebben mij pas erg laat [niet meteen mogen vast houden.] Dit soort programma s kan ik wel blijven ontlopen , daar help ik me zelf niet mee en krijg daar door geen wonder he! Hoe gaat het nu met jouw kids ?
Ik vind het jammer dat hier al dingen worden geschreven die uit de uitzending totaal nog niet blijken.... Dat verpest het behoorlijk vind ik. En ik kijk niet zomaar hoor, heb ook een dochter die prematuur is geboren dus kijk alles met tranen in de ogen. Maar vind het niet leuk dat er al dingen worden verraden...
Ik denk dat degene die het hier geschreven heeft niet de intentie had om iets te 'verraden', want dit programma is gewoon een verslag van wat mensen echt meemaken en hebben meegemaakt. Geen spannende serie met spoilers oid.