Nou zeg! Ben ik nou zo kippig!? Het kwam toch vanavond om 21.30 uur???? Zit ik nu dus naar een rondborstige dame te kijken die zich niet kan kleden....
Hier bij ons ook, drie jaar geleden. Moet zeggen dat ik vooral de NICU moeilijk vindt om te zien. Eerste tranentrekmomentje al gehad.
Ik was aan het zappen en zag dat kleine baby'tje Sarah. Zo heftig dit! Maar wat ik niet snap: waarom gaan artsen en verpleegkundigen met blote handen in die couveuse?
Je leest hier heel vaak hoe heftig het is, maar als je dan zo'n klein popje ziet dringt het nog beter tot je door zeg. Ik heb een tijdje terug een soort gelijk programma gezien op ned 1. Daar heb ik toen ook echt wat tranen om gelaten. Vreselijk dat de baby's en de ouders zo moeilijke weg moeten doorstaan. MB2005.
Mooi programma! Wel heftig! Misschien niet goed om te kijken met mijn hormonen.. Maarre serieus is die vader van die antiliaanse familie nou serieus op vakantie.. Jeetje zal wel cultuur verschil zijn, maar als mijn man dat zou doen... Pfff..
mooi programma tot nu toe. onze oudste is niet te vroeg geboren, maar we hebben helaas wel de ervaring met een doodziek kind. erg confronterend om de artsen op die manier te horen praten en al die apparaten en slangen te zien. ik merk dat het zelfs na 3 jaar nog niet een afgesloten hoofdstuk is.
@ZoGelukkig; voordat ze de couveuse ingaan worden handen gewassen en ontsmet . Pffff, na 5 minuten had ik het al. Zoonlief heeft mei 2009 op nicu1 doorgebracht. Heel vreemd om alles nu terug te zien op tv.