Er is alleen een update over de baby van de Antilliaanse vrouw.. ...oh Sophie krijgt een lange lijn.... Echt mijn hel..mijn dochter is daar ernstig ziek van geworden... Edit: omg.. Wij mochten toen niet aanwezig zijn bij onze dochter.. Zie nu voor het eerst hoe dat gaat..
Een heftig beroep heb je dan. Wij hebben niet lang op de afdeling gezeten maar zo een respect voor jullie. Hoe jullie vochten voor ons zoontje.....ik zal dat nooit vergeten. Ook na zijn overlijden zijn wij zo goed opgevangen ..... lijkt mij voor jullie ook heelmoeilijk
Wij waren ook in een ander ziekenhuis, in het Radboud. Het gaat nu gelukkig heel goed met hem! Hij ontwikkeld zich vooralsnog prima en ik durf er steeds meer vanuit te gaan dat hij er geen blijvende schade aan heeft overgehouden.. En bij jou?
Dat was wel heftig, maar toch goed om te zien. De tranen rolden over m'n wangen bij bijna alle beelden van de nicu. Het was zo herkenbaar. Veel dingen was ik alweer vergeten. Heb bijna alles ook met mijn dochtertje meegemaakt 4 jaar geleden (gelukkig was ze wel een paar weekjes later geboren), maar heb het kennelijk toch nog niet echt verwerkt. Zo'n dagboek helpt echt. Het is echt goed dat verpleegkundigen daarmee beginnen. En foto's maken. Daar denk je zelf niet aan als je kind zo in de couff ligt of zo ziek is, maar is toch wel erg belangrijk. Die zette ik dan 's avonds naast mn bed in het RmD huis.
Poeh heftig zeg. 2,5 week geleden zaten wij daar nog, nu met lege handen thuis helaas. De eerste minuut was nog geen 30 seconden gestart en de tranen rolden al over mn wangen.
Ja, Leo de verpleegkundige was echt mijn steun en toeverlaat daar, kon zijn tv debuut natuurlijk niet missen. Maar heftig was het wel
Wat een herkenning. Lange lijn..onze oudste kreeg hem ook. Dan is het toch even slikken om te zien hoe dat gaat. Iedereen moest toen bij ons ook van de afdeling af ivm sterielle omgeving. En wat een bijzonder meisje, Sara 24 wk ben benieuwd hoe het met haar gaat nu. Dacht ergens te lezen dat ze van juli is..misschien inmiddels thuis bij papa en mama? Bij het zien van kleintjes als Sara denk ik: wat was onze jongen met 31 wk een reus. Gelukkig dat het in wk 27 snel rustig werd en hij toen niet geboren is. Dan vallen 5 weken zh opeens zo erg mee.
O, wat heftig! Gecondoleerd. Hoop dat jij je samen met je man door deze moeilijke tijd heen kan vechten. Heel veel sterkte!
@Chantal wat goed dat je toch hebt gekeken. Dat lijkt me ongelooflijk zwaar. Hopelijk helpt het jullie een beetje met verwerking.
Er is ook een andere ( lange) docu over de nicu. Die heb ik een paat gekeken voor de verwerking. Die is echt enorm heftig..
Dank je wel. Ik ga het binnenkort eens googlen want die zou ik ook wel willen zien. In wel ziekenhuis is dat?
Dank je. Ik ga zeker even kijken of ik dat kan vinden. Ik denk dat het wel helpt bij de verwerking. Ik heb wel eens een stukje van een docu gezien ,maar volgens mij was dat van groningen of leiden ofzo.