heb opgenomen en ben nu aan het kijken, moest zo janken toen die moeder van Sarah zei dat ze haar mee naar buiten wilde nemen.. dan kon ze in ieder geval de bomen eens zien. wat ben ik blij dat fien kon blijven zitten..
Heftig programma, en zeker als ik besef dat onze kleine ook 24 WK is nu, dat ze maar lekker blijft zitten!
heb maar kort stukje gezien, maar wat erg zeg, zo ieni minie! pff ben zooo blij dat me kindejs gezond zijn! echt wel!
Heftig zeg! Volgens mij vroeg iemand zich af hoe het nu met Sara zou zijn? Ik weet dat zij in oktober al naar huis mocht omdat het zo goed met haar ging, maar helaas werd ze na een weekje alweer opgenomen. Daarna weer naar huis en zover ik weet is ze nu ook thuis.
Heb net gekeken , heftig moest paar keer slikken. Ben zelf ook te vroeg geboren [ 3 week ] en voor de dood weg getrokken . Couveuse zien was wel even slikken . Wist niet dat het er op was , nu wel denk dat ik woensdag ga kijken . Manlief is er dan toch niet .
Ik moest daar ook heel erg huilen! Lijkt me zo een zo een hel om doorheen te moeten. Wat een onzekerheid. Vond het ook heel erg dat ze nog geen kleertjes had durven kopen, zou ik ook niet durven!
Mooie, maar hele heftige serie. Ik ga volgende week zeker weer kijken. Wat ben ik dankbaar dat ons dit bespaard is gebleven en dat S. gezond is.
3 Week zo als ik zeg , was erg ziek . werd meteen bij mijn moeder weg gehaald . Verder was ik te klein om het te weten .Plus te heftig om er weer te veel over na te denken. Programma is wel erg interessant .
Ik wilde terug kijken via uitzending gemist.. Alle dagen beschikbaar behalve woensdag xD nu zegt mijn man net dat vanavond de herhaling is.
+1 ik heb m wel gekeken. Ik heb ook de documentaire Als we het zouden weten gekeken, daarbij moest ik erg huilen. ( zie onderschrift)
Dit zette ze donderdag op FB: wat lief allemaal. dank julliewel. alles gaat tot nu toe goed met sara gelukkig. ik heb helaas ook eenzoontje verloren met 23 weken dus had weinig hoop toen sara zo vroeg kwam. ze was 650 gram en nu 4 kilo!!!!