kleine beetje bloed verlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sammie01, 19 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    hallo dames even een vraagje
    wie heeft het in het begin van haar zwangerschap ook gehad dat je kleine beetje rozig/rood bloedverlies had.. zonder krampen... heb iedere keer een kleine beetje rozig/rode afscheiding... ik heb geen buikkrampen.. zoals ik die zou hebben als ik ongi wordt... tis niet veel.. net zag ik dat het wat rooder was... dus ik dacht wordt ik nou wel ongi???? maar geen buikrampen...

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ik had aan het begin van me zwnagerschap ook een heeeeeel klein beetje bloedverlies. Volgens mij heeft dit met de innesteling te maken, dus niks aan de hand ;)

3. Honingbij

Honingbij Lid

10 nov 2005
    96
    0
    0
    Preventiewerker verslavingszorg
    Enschede
    ik heb het ook gehad, was volslagen in paniek, heb een echo laten maken en toen bleek dat alles goed was. Van innestelingsbloeding had ik nog nooit gehoord en ik was blij geweest als de paniek me bespaard was gebleven, wat een drama zeg! Tis na 33 weken heel makkelijk om te zeggen: maak je niet druk, het komt vast wel goed, maar ik weet dat dat bij mij niet hielp toen, maar ik weet wel dat het best wel vaak voorkomt, dus probeer het uit te zitten zonder het ziekenhuis op de kop te zetten hihi

Groetjes
    Honingbij

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Yup hier nog een!!!
    Bij sprongen de adertjes gauw en had ik zo nu en dan ook wat roze afscheiding!
    Van de week zelfs nog en moest toch even na laten kijken bij de huisartsenpost en niks aan t handje ;)
    Kan ook heel goed met de innesteling te maken hebben hoor.
    De kleine wil zo goed en veilig mogelijk zitten en dat kan wat roze afscheiding geven door het beetje bloed dat er vrij bij kan komen!
    Als je twijfelt moet je gewoon even je huisarts of verloskundige bellen,daare zijn ze voor :)
    Maar ik denk niet dat je je zorgen moet maken hoor!

5. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Hoi,

Je hoort het inderdaad wel vaker en dan is er niets aan de hand.

Helaas liep het bij mij niet goed af. Na een paar dagen rose heb ik de VK gebeld en een echo laten maken maar daar was helaas niets op te zien.
    Maar heb pas na een week beetje buikpijn gehad en daarna begon het bloeden.

Hopelijk loopt het bij jou anders veel sterkte met wachten.

grtn Nique

6. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    het is niet dat heteruit loopt maar ik kwam erachter na het afvegen en toen ik mijn vinger (oeps ) ff ter controle er in deed was ie roodachtig...

7. bengel

bengel Niet meer actief

ben benieuwd wat dat is....
    niemand???????????

8. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ja niemand!!

9. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    heb het in week 9 gehad, maar bij mij was het bruinig, heb er 1 week last van gehad, en ook een echo gehad en daarop was alles nog goed gelukkig.

kwam wel vaker voor zei de gyn.. helderrood bloed is niet goed dacht ik.

10. Debby18

Debby18 Actief lid

2 apr 2006
    317
    0
    0
    ik weet wat je meemaakt! ik was net zwanger, en verloor bruin/rose bloed. ben toen naar t ziekenhuis gegaan, en ben belachelijk behandeld!! die man zei: ja ga maar naar huis en w8 maar af. hij heeft niet eens gekeken. het werd helderrood bloed, maar zonder krampen. heb toen een week later pas een echo gehad, en daaruit bleek dat t een mk was. als je t niet vertrouwd kun je misschien je vk bellen, dat ze even kijkt, desnoods een echo. ik weet wat je doormaakt, ik donderde iig kei hard van mijn rose wolkje af.
    Veel sterkte.

Veel liefs xxx Debby

Ps. misschien is t ook wel iets onschuldigs, probeer je niet te druk te maken. xxx

11. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ston vanochtend op en moest naar de wc.. toen aardig wat bloed verloren...aantal druppels vrij donkerbloed
    mijn vriend zei komt het niet dat het nu meer lijkt omdat je de hele nacht gelegen hebt.. tja zou kunnen daarna inleg kruisje en daar zi niks op...
    heb wel gek loom gevoel in mijn onderbuik denk toch dat het weer over is wacht het maar even af

12. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Wat ik je kan vertellen is dat als je bloed verliest 50 % Kans hebt dat het goed gaat, maar dus ook fout. Ik heb het ook meegemaakt en bij mij is het helaas fout gegaan. Ws is het nu voor jou ook te vroeg om een echo te laten maken. Ik ben bang dat je alleen maar kan afwachte. Toch zou ik wel de vk bellen, die kunnen er meer over zeggen. Sterkte, liefs Jenny

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik was 6 weken toen ik wat klachten kreeg, kramp en wat licht roze afscheiding. na contact met de vk zei ze me toch gewoon af te wachten, iets anders kan je niet doen. helaas zal er in jou geval ook niet veel anders op zitten

14. Niet meer actief

Hey Sammy

Heb je al wat meer duidelijkheid? Ik heb nu drie dagen achtereen positief getest maar ben vandaag ook begonnen met vloeien :cry:

15. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi Sammie,

Vanmorgen begon ik ook wat te bloeden... Ben er erg van geschrokken. Ik had het bij mijn dochter ook, maar niet zo erg geloof ik. Vanmorgen was er zelfs een stolseltje bij. Morgen ga ik de huisarts bellen en hoop dat hij me verwijst om een echo te maken.

Ik hoop dat het goed afloopt...

Sammy en Nann veel succes!!

16. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    gisteren kon ik niet op de pc... heb vrijdag nacht buikpijn gekregen.
    gisteren veel bloed verloren... daarna weer niks..daarna weer heel veel.. en veel stolsels... en nu lijkt het op een gewone ongesteldheid alleen wat minder als dat ik normaal heb.. maar goed het is heleaas fout gegaan.. aan de buikrampen te voelen en aan het bloed verlies heel donkerrood/ helder rood... en de stolsels... heb nog wel gekke buikpijn en misselijk maar ja het zal even duren voordat je lichaam weer op orde is... mijn lieve vriend zei ach misschien waren het er wel 2 en is er 1tje over??? tja leuk bedacht maar kan me neit voorstellen... nou ja dus op naar de volgende ronde

17. Snoepie

Snoepie Lid

20 jan 2006
    32
    0
    0
    Veel sterkte met je verdriet. Ik weet hoe hard je van je roze wolkje af kan donderen, heb zelf ook twee miskramen gehad. Sterkte.

18. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    tja het is idd niet niks.. maar we blijven positief ook al ben ik wel steeds banger als het einde van mijn cyclus komt.

19. Niet meer actief

He wat klote, sterkte Sammie!

Deel Deze Pagina