kleine bloeding. . roze rood

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door springxsummer, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik ben benieuwd hoe het bij de vk was..

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lijkt me idd ook je slijmprop....

Klinkt ook alsof je bevalling is begonnen eigenlijk.... Spannend!

3. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hej meiden,

Bij de verloskundige geweest al ff geleden natuurlijk maar het is het indalen van de baby ze ligt best diep en aangezien me dochter er ook "vroeg" was zegt ze dat dit best al het begin kan zijn.. ze hebben ook liever voor de 40 weken een berichtje van me dat het begonnen is vanwege me zwangerschapssuiker anders word ik namelijk ingeleid. . Ze zei me nog dat ik ze misschien nog wel verrassen ga :D
    Dus kan alle.kanten op of ze blijft nog ff of ze is al hard op weg. . Heb de hele dag nog steeds zoveel druk en harde buiken. . Hopelijk allemaal goed voorwerk haha

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou hoop het ook voor je dat het een begin is!
    Heel veel succes iig.,

5. springxsummer

Ja hoop t ook haha ben benieuwd!

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou je houd t spannend meis! ;) succes en hopelijk kont se bevalling vlug!!

Ohw en deesdees wat vind k dat erg voor jullie!! Is er een oorzaak hoe hey kwam? Pfff gecondoleerd met t verlies van jullie engeltje... :(

Helemaal nadat k vandaag in het ziekenhuis heb geEten ook met een bloeding en k me heel erg zorgen maakte dat t niet goed was met ons kleine meisje...

7. springxsummer

Die menstruatie achtige gevoel blijft en eigenlijk niet weggeweest hopelijk begint de bevalling met gebroken vliezen had ik bij mn dochter ook.. dan weet je meteen genoeg haha met de weeën ben ik bang dat ik OF te vroeg bel OF te laat haha heb gelezen en gehoord dat het bij een 2e vaak sneller gaat dat bevallen en me dochter was er ook met 5uurtjes. . Vind ik best snel ondanks ze sterrenkijker was.. kwamen ze toen pas achter!

Woow schrikken zeker die bloeding.. wat was het uiteindelijk?
    Alles gewoon goed met je meisje?

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja alles was wel goed met ons meisje! Ze konden uiteindelijk niet achterhalen waar de bloeding vandaan was gekomen! Wel lig ik nu weer verplicht op m'n bed en moet rust houden vanwege de buikpijn steeds. Ook kreeg k een inwendig onderzoek.... Deed erg veel zeer... En toen ze keek tussen m'n benen zei ze gelijk; ooh ik ga ook even kijken of je vliezen misschien gebroken zijn (veel bocht tussen m'n benen) dus al met al redelijk schrikken!!

Gelukkig lijkt er niets aan de hand dus doe ik nu maar rustig aan !!

Maar mega spannend zeg! Hopelijk heb je gauw duidelijkheid wanneer de beeb komt! :)

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoi, ja het is echt verschrikkelijk :(
    Oorzaak is voor ons nog niet geheel duidelijk, wel had onze kleine man wat uiterlijke kenmerken maar niks is nog officieel bevestigd.

10. springxsummer

Wauw dat is zeker schrikken ja.. Gelukkig niets aan de hand lekker rustig aan doen inderdaad :)

11. springxsummer

Echt heftig :( x

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff dat ie maar een mooi plekje heeft gekregen en als engeltje bij jullie blijft fladderen... :(

respect dat je er zo over kunt spreken meis.

13. springxsummer

Daar ben ik het mee eens, echt dik respect! ♡

14. springxsummer

Ik kom weer ff klagen hoor want schrok me de rambam vanacht. . Kreeg me toch een weeïg gevoel om de 4 minuten!! Ik dacht bij mezelf dat kan nog niks wezen aangezien het toch rustig begint?? bij mn dochter met gebroken vliezen en lichte weeën dus dan rol je er vanzelf in maar inene heftige weeën kon nooit volgens mij zelf.. en terecht. . Had daarna diaree. . Tot 2x toe.. en pijn.. pff stiekem.blij dat het de bevalling niet was want hoe zou ik daar doorheen gekomen zijn meteen zoveel pijn, wauw.
    Bij mn dochter had ik rond 26 weken ook inene een weeïg gevoel en diaree bleek dus een buikgriep.. denk nu dus weer en dat is extra heftig in de zwangerschap want je denkt al snel aan weeën. .
    Na vanacht durfde ik maar niet meer te bevallen maar toen ik terugdacht aan dat het best eens een griepje kan zijn ben ik er weer klaar voor. . Hopelijk begint t weer met gebroken vliezen haha.. ben hartstikke nieuwsgierig naar mn meissie!
    Ben vandaag 37w5d en haar grote zus bleef dus zitten tot 37w5d ook al zegt het niks toch hou ik t steeds in de gaten t is toch speciaal vind ik :)

Deel Deze Pagina