Kleine borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dehtje, 16 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dehtje

Dehtje Actief lid

20 aug 2009
    134
    1
    0
    Ik heb van mezelf kleine borsten, 75A. Geen problemen mee, ze zijn stevig en ik ben nu eenmaal zo.
    Maar....nu ik zwanger ben hoopte ik stiekem toch wel dat mijn borsten zouden groeien...
    :( Niet dus!
    Ze zijn wel iets 'voller' en steviger maar geen cupmaat groter. Andere zwangeren balen van hun 3 cupmaten erbij , wat ik ook wel kan voorstellen, maar stiekem ben ik een beetje jaloers :p

Nog meer dames met kleine borsten die niet groter werden of alsnog later een groeispurt kregen? Ben nu ruim 17 weken zwanger.

2. LaChickaa

LaChickaa Actief lid

16 mei 2009
    171
    0
    0
    Den Haag
    ik heb van mezelf 75b, vindt ik nog veel te klein hoor hahaha
    had ook gehoopt op een cupmaatje groter, maar helaas
    idd alleen iets voller, maar nou niet dat je zegt van jeetje wat overduidelijk :(

wie weet als ik straks borstvoeding ga geven, maar zie het niet zo snel gebeuren hahah :D

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hier ook 75a

maar ook helaas geen cupmaatje groter :( denk ook niet dat het nu nog zal gaan gebeuren hahah

en het gekke is, dus niet echt grotere boobs, maar ze zitte nwel helemaal onder de striae striemen! dus zullen ze toch wel Iets gegroeid zijn denk ik...

4. Shyen

Shyen Actief lid

7 sep 2009
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn cupmaat is slechts op het einde 1 cupmaatje groter geworden. Tijdens de BV zijn ze wel ERGGGG gegroeid, helaas moesten we daar al snel weer mee stoppen waardoor (.)(.) weer gewoon hun oude maatje kregen en ze zijn ook nog eens slapper geworden :(

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Meestal krijg je tijdens de bv pas echt grotere borsten, omdat je borsten dan echt melk aanmaken en nu zijn ze alleen in voorbereiding!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier een 75B, maar kan mn eigen beha's nog gewoon aan.. zijn wel wat voller maar niet onwijs gegroeid ofzo.. heb daar zelf geen problemen meer mee.. had het wel gehoopt maar blijkbaar mag het niet zo zijn

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ben een heel eind gegroeid (naar B, kwam van AA, echt een platte dus). Maar ik heb gehoord dat het helemaal niet gezegd is dat je die groei meteen hebt, de meeste groei kan je zelfs nog verwachten op het moment dat je borstvoeding op gang komt. Of later in de zwangerschap. Dat is per vrouw erg verschillend.

8. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    Geen zorgen hoor meiden!
    Inderdaad krijg je echt grotere borsten als je bv gaat geven..
    Haha, ik moest op een gegeven moment 90 gaan dragen!
    en dat ook van een 75C!

9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik heb na mijn vorige zwangerschap een kleine B overgehouden (had altijd een volle B/kleine C)

Bij deze zwangerschap zijn ze heel snel weer gegroeid.. ik geloof in de eerste 3 maand al en zit nu al op een D

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb een grotere cupmaat, maar tijdens de zwangerschap zijn ze niet gegroeid, hoor! Ik kon gewoon dezelfde bh's dragen. Pas na de geboorte krijg je te maken met stuwing, ook als je flesvoeding geeft. Ik leek op de 3e dag Pamela Anderson wel. Echt van die grote ronde voetballen, net siliconenborsten maatje DD!:)

11. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    wees blij.. ik had van de eerste ook een dikke cupmaat meer, maar toen t er weer af ging zag t er niet meer uit.
    nu zijn ze weer supergroot, dus vrees weer wat fraais over paar maanden :s

12. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik had eerst een 75B, en nu een 75C... Ben er wel blij mee, maar ik hoor van veel mensen dat het weer afneemt na een tijdje (ik geef fv)

13. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb ook een kleine 70/75 A ze zijn wel voller geworden maar helaas zijn ze niet erg gegroeit. Ik hoopte er in mijn 1e zwangerschap ook op maar helaas toen groeide ze niet erg en nu ook niet.

14. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Hier ook cupje 70B en vrijwel niks gegroeid. Misschien ietsje. Nu zijn ze allang weer hun gewone formaat. Gelukkig heb ik nog wel "mooie borsten" en zijn ze niet gaan hangen of slap geworden. Ik weet het niet hoor maar misschien is dat het voordeel van kleine borsten.
    Toen Isabella net geboren was had ik wel cupje Pamela Anderson overigens en begonnen mijn borsten onder mijn sleutelbeen ha ha. Was ook erg pijnlijk trouwens.

15. valhalla

valhalla Niet meer actief

Argh ja, verschrikkelijk! Had ik ook net na de bevalling, als ik maar iets naar beneden keek lag mijn kin op m'n voorgevel zo groot was ie. Er zat een grote dikke D-cup in een B-velletje, auwauwauw!

Maar goed. Dit keer ook minder erbij dan de vorige keer, als ik de vulling uit m'n push up bh's haal kan ik ze bijna allemaal nog aan.

16. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Aaauuwie, stuwing doet inderdaad erg veel pijn! Ik had het idee dat ik alleen met mijn armen wijd kon lopen en dat ik op ontploffen stond.;)

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik zou ze best wel wat kleiner willen hebben. Ik heb altijd en 75D gehad en zit nu op een 75E/70F. Je kan dus wel begrijpen dat dit echt een drama is om bh's te kunnen scoren. Wie wilt er wat hebben van me zodat ik een mooi c cupje eraan overhoudt hihi?:D

18. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

bij mij hetzlfde, geen cupmaat groter, wel vol striae

19. Maia

Maia Niet meer actief

die van mij zijn tijdens mijn zwangerschap een stuk gegroeid, maar pas sinds ik bevallen ben en bv geef (stuwing) zijn ze een stuk groter :) vind het eerlijk gezegd onhandig en ben nu best wel blij met m'n vroegere maatje a75 :D ;)

20. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    @Maia
    Even off topic, mooi naam heeft je dochter, die drie namen passen goed bij elkaar!

Deel Deze Pagina