Citroen c1 5 deurs ervaring gevraagd!

Discussion in 'De babyuitzet' started by Juffie26, Jan 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Dames ik ben opzoek naar een leuk autootje voor mij en de kleine meid, zodat we samen opstap kunnen :)
    Heb mijn oog laten vallen op een mooie citroen c1, iemand ervaring?
    Is die auto 'handig'?
    Ben erg benieuwd.

Bedankt! :)

2. KaatEhv

KaatEhv Lid

Jul 8, 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik rijd een C1 en dat bevalt prima - vooral in de stad. Ik ben niet zo'n held met inparkeren e.d. :) We hebben de maxicosi op de passagiersstoel gemonteerd (airbag uit) en dan kan ik de kinderwagen op de achterbank hebben. We hebben nl. heel handig een grote Stokke kinderwagen. Maar is prima te doen, mits je niet vaak passagiers mee wilt nemen. En voor op de snelweg vind ik een C1 toch niet zo heel veilig - het is maar een klein koekblikje hè? ;)

3. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Ik heb een toyota aygo. Eigenlijk hetzelfde als de c1. Rijd er dagelijks mee op de weg voor werk. Ookveel snelweg. Geen probleem. Lekker zuinig. Achterin een autostoel, voorin easybase met maxicosi. Quinny buzz past achterin de kofferbak.

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hier ook een Aygo. al 120.000 op de teller en hij bevalt prima! Wij hebben een Joolz en die kan in de kofferbak (onderstel, wandelwagenbak op de achterbank dan) en een maxicosi family fix bevestigd aan de iso fix. Ideaal.
    Ben er tevreden over.

Share This Page