Wij hebben een vrij kleine box van het merk Bopita. Hij is ongeveer 1 meter bij 1.10 meter. Ik weet alleen niet waar hij gekocht is; het was een cadeautje van mijn schoonmoeder. Maar hij bevalt prima.
Sorry geen idee, maar m'n zus heeft het wiegje een tijdje in de woonkamer gezet toen haar 2e net geboren was. De eerste had echt haar veilige plekje in de box, dus die wilde m'n zus niet meteen afnemen. Misschien dat dat een optie is? Ligt aan de reden waarom je een kleine box wilt natuurlijk. Ook aan wat je prettig vindt. Als je kindje niet meer in een wieg past kan je ook een speelkleed op de grond leggen, dan heb je helemaal geen box nodig. Zelf hebben we wel een box, maar zoon zat er alleen nog in als hij straf had (weet het, fout, maar hè, het werkte en hij speelde er toch echt biet meer in). Wij lieten hem staan omdat de la er onder zo'n handige verzamelplaats voor speelgoed is en ik inmiddels zwanger van de 2e, dus zonde van de moeite en de opbergruimte om hem tijdelijk ergens anders te stallen.
Volgens mij zijn de ouderwetse/antieke boxen kleiner dan de nieuwe boxen van tegenwoordig. Je zou op Marktplaats of bij de kringloopwinkels kunnen kijken en eventueel de box opnieuw (laten) schilderen.
De Bopita Simon is de kleinste box die ik toendertijd kon vinden. Waren nogal klein behuisd en dat was de enige die erin pastte Hij is 85x85