Ik ben al een tijdje op zoek naar kleine witte of zacht roze broekjes. Ik heb hier ook wel maatje 44 in de kast liggen maar daar vond ik het elastiek zo strak van.Wie weet waar je ze kan halen. Ik stond een tijdje geleden met een broekje van de zeeman in mijn handen valt dat groter of juist kleiner dan mt 50? Of is het een idee om van die kleine leggings te halen??
Zeeman valt groot, maat 50 valt minstens als een ruime 56. Kleine leggings bij een pasgeborene lijken me niet lekker zitten. En verwacht je z`n kleintje dat je maat 44 nodig hebt? Ik zou van die lekkere zachte broekjes halen van de prenatal, volgens mij zijn die zonder strak elastiek, ik heb er een paar in maat 50.
ik heb een broekje van Noppies klaar liggen, en ook wat kleertjes van GAP, H&M en Name it. Allemaal maat 56. Dat Noppies broekje lijkt echt klein vergeleken bij de rest.
Noppies valt idd heel klein en smal. Mijn kereltje heeft nu maatje broekjes aan in de maat 50/56 maar van noppies heeft ie een broekje aan maat 62. Shirtjes hetzelfde heeft ie nu ook aan in maat 62 van noppies. Ik heb toendertijd bij Prenatal een aantal van die fijne katoenen broekjes gekocht. Zaten heerlijk bij hem en zijn extra zacht.
ik las het later ook al elders idd, dat noppies zo klein valt. Moet je ook maar allemaal weten als aankomend mama! Broekje leg ik maar bovenop de stapel, zodat ie het iig 1 keer aan heeft gehad was gelukkig een uitverkoopje!
v&d heeft ook broekjes vanaf 44, Lief! lifestyle ook, en die vallen klein... noppies valt ook klein.... indien je echt premature kleding nodig hebt, zou je gewoon eens kunnen googlen. heb zelf ruim 4 jaar geleden voor mijn zoon maatje 38 uitgehaald bij Kleintje in Echt(Limburg).