Heb even een vraag.... Bij welke buggy's is de duwstang in hoogte verstelbaar? Of welke buggy's zijn geschikt voor lange mensen?
De duwstang van de bugaboo is ook in hoogte verstelbaar. Ik ben zelf 1.77, voor mij is ie prima. Maar ook voor mijn man (1.93).
je komt dan al snel uit in het wat duurdere segment. mutsy spider, nuna, maclaren techno xt is iets hoger maar kun je niet verstellen, wel geschikt voor lange mensen, buggy I'coo is ook wat hoger en geschikt voor langere mensen, maar is niet verstelbaar.
De bugaboo en en de mura zijn wandelwagens en geen buggy's. Wat jammer dat er weinig zijn die je in hoogte kunt verstellen.
Maar bij de bugaboo vind ik de bak wel erg laag..... kan de stang wel verstelbaar zijn, maar als je een rugblessure oploopt van het bukken naar die bak, dan word je ook niet blij.
Mijn man en ik zijn beide ook erg lang en zijn voor de Mutsy 4rider gegaan. De stang kan erg hoog en de bak zelf is ook erg hoog. Bovendien kun je hiermee straks de wandelwageninzet naar je toe en van je af zetten.
Volgens mij begreep ik de vraag dan niet goed, ik dacht een buggy en niet een kinderwagen met wandelwagen inzet. huhhhh??? of ben ik nu zo blond, de meeste kinderwagens zijn toch in hoogte verstelbaar.
wij hebben de koelstra simba, niet in hoogte verstelbaar. Maar voor ons (186 en 190) wel hoog genoeg!
De nieuwe(!) Maclaren techno XLR heeft handvaten die in hoogte verstelbaar zijn! En hier voordelig te bestellen: Maclaren Techno XLR Coffee Brown Powder Pink : Prams | Pushchairs | Car Seats | Cots Cotbed | Nursery Furniture | Winstanleys Pramworld Verzendkosten zijn Eur 26 pond en als je code "mac10" invult krijg je 5% korting dus totaal incl. verzendkosten kom je op Eur 270 uit!