Kleine bruiloft, hoe aanpakken?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lisszy, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

    tulip Niet meer actief

    het trouwtopic staat gewoon in de lounge
     
  2. ladouce

    ladouce Fanatiek lid

    6 aug 2008
    2.698
    0
    0
  3. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier ook om 15 uur getrouwd erna zijn wij fotos gaan maken en naarm ijn toenmalige werkgever (bejaardenhuis dus die oudjes vinden het prachtig ff je koppie laten zien) erna naar huis waar de taart al stond dus koffie met taart. later soep broodjes en salade zelf gemaakt allemaal dag ervoor al.
    20.00 tuinfeest tot....... uur of 4 geloof ik haha alles zelf geregeld werkte perfect. het duusrste was mijn jurk van 1250 euro die nu netjes bij me ouders hangt haha zonde eigenlijk he.

    fotograaf hadden wij iemand van de voetbal die daar altidj fotos maakte dus idd hobby. ook kun je dus vrienden ed vragen en het doet het altidj goed wegwerp dingen neer te leggen dan krijg je de mooiste fotos hoor.
     
  4. Chingy

    Chingy Actief lid

    28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
    Wij wilden ook geen etentje/receptie maar wel een feest.
    Wij hebben het zo opgelost:

    -9:00 uur: Foto's maken in het park
    2 vrienden met een goede camera, we hadden echt super veel foto's en daar zaten zeker een paar hele mooie tussen! Wel zijn we een week voor de bruiloft met die 2 vrienden naar dat park gegaan om alvast mooie plekjes uit te zoeken voor de foto's. En we hebben op internet naar bruidsreportages gekeken voor wat leuke poses ;)

    -11:00 uur trouwen
    na het trouwen zijn we naar het ouderlijk huis van mijn man gegaan waar koffie/thee gebak en broodjes waren voor de gasten.

    - 14:00 uur efteling
    Mijn man, ik en onze getuigen naar de efteling.
    We hadden tshirts laten drukken met bruid/bruidegom/getuige

    - huwelijksnacht eftelinghotel
    mijn man en ik hebben in het efteling hotel geslapen

    - de volgende dag om 20:00 uur feest
    Omdat wij het belangrijk vonden om op onze trouwdag de hele dag van elkaar te kunnen genieten (dus ook niet helemaal gaar de huwelijksnacht in te gaan :D) hebben wij ervoor gekozen om het feest de dag erna te vieren . (bijkomend voordeel was dat ik de jurk nog een keer aan mocht!)

    Wij hebben echt 2 super dagen gehad! Ik kan het iedereen aanraden;)
     
  5. Paarse80

    Paarse80 Fanatiek lid

    5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Alvast gefeliciteerd!

    Wij zijn ook in het klein getrouwd, toen we 10 jaar bij elkaar waren.

    Ik denk in jouw geval dat je duidelijk moet maken dat ze naar de ceremonie mogen komen en dan vanaf 20.00 (oid) welkom zijn op het feest. Natuurlijk zullen mensen gaan vragen wat je dan in de tussentijd wilt doen, maar hou dit echt voor julliezelf.

    We hebben alleen goede vrienden en naaste familieleden uitgenodigd (ongeveer 25 mensen). Ze waren om 16.00 welkom in het gemeentehuis en daarna hadden we feest bij ons thuis, inclusief BBQ.
     
  6. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    een mooie galajurk kopen is soms nog goedkoper dan een trouwjurk huren
     
  7. Lisszy

    Lisszy Fanatiek lid

    27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Meiden, ik wil jullie nog even heel erg bedanken voor alle topreacties!! Er zitten superideeën bij waar we echt iets mee kunnen!
    En ik ga nog even verder snuffelen in het trouwtopic! :)

    Lisszy
     

Deel Deze Pagina