de naam zegt het al.. wij zoeken een geboorte fotograaf in de omgeving den bosch.. heeft er iemand goede ervaringen en wat waren hiervan de kosten, schrok nogal van de prijzen, wat ik tot nu toe heb gezien.. Iemand tips??
Wauw idd! Helaas zie ik geen geboortefotografie! Wel ontzettend gave foto’s en helemaal volgens het beeld wat ik wil.
Houd wel echt rekening met een bedrag tussen de 800 en 1100 euro. Ja het is geld, maar in ruil daarvoor krijg je een ervaren fotograaf die altijd bereikbaar is, onder alle omstandigheden waardevolle beelden kan maken (dus ook als het pikkedonker is, er spannende dingen gebeuren of het snel gaat) voor jou en ervaring heeft. Én prachtige beelden van een van de meest bijzondere momenten uit je leven. Fotografen die het voor een fractie van die prijs doen kunnen dat niet bieden Ik ben fotograaf (met geringe geboortefotografie-ervaring) en heb zelf ook mijn beide bevallingen laten vastleggen (fotografie was 1000 euro) dus ik kan uit ervaring spreken.
Birth day fotografie!! Echt een schatje is Cindy! Wel inderdaad prijzig maar het is het zo waard geweest. Kijk maar eens op haar site. Succes