Hoi dames, ik ben vandaag 6 weken zwanger van nr. 3. Helemaal geweldig natuurlijk. Alleen maak ik me een beetje zorgen; ik ben niet misselijk. En dat had ik de vorige keren wel. Het enige waar ik 'last' van heb zijn gevoelige borsten. That's all. Ik weet eigenlijk best dat iedere zw.schap anders is, maar toch... Kan blijkbaar niet meer realistisch denken. Tussen de twee vorige zw.schappen heb ik een miskraam gehad. Bij 6 weken had ik ineens het gevoel dat het mis zat, twee dagen erna kreeg ik een beetje bloedverlies. Na een paar onduidelijke echo's ging het bij 9 weken alsnog mis. Heel stom, maar die schrik zit er toch nog in. Ik vraag mezelf constant af of ik een 'goed of slecht gevoel' heb. Ben even nieuwsgierig of er meer dames zijn die zo'n verschil hadden in kwaaltjes tussen de verschillende zw.schappen...
Ik ben zelf nu ook 7weekjes zwanger van nr.3 en was bij de eerste 2 zwangerschappen heel erg ziek misselijk moe en noem maar op, om de maand blaasonsteking.. En nu heb ik helemaal niets lijkt net alsof ik niet zwanger ben,maar ik ga er alleen van genieten hoor en zou jij ook moeten doen! Heb je jongens en meiden? Groetjes
Ben ook zwanger van nummer 3. In was inderdaad in het begin niet zo erg misselijk vergeleken met me 2 andere zwschappen, maar daarna sloeg het toe! Ik weet niet hoever je bent, maar het kan alsnog komen... Dus geniet ervan zolang het kan. En als het niet komt, ben je een bofkont
ben in totaal 7x zwanger geweest,waarvan 2 mooi en goed voldragen,nu 3de op komst heb nooit echt kwaaltjes gehad(gelukkig) dus het zegt helemaal niks
O, jullie berichtjes stellen mij toch wel gerust hoor! Er kan dus echt zo'n verschil qua klachten zitten tussen de versch. zw.schappen. Ik wéét het eigenlijk ook wel, maar zodra je een pos. test in handen hebt kun je niet meer nuchter denken . Uiteraard hoop ik op een zw.schap zónder kwaaltjes, zonder die misselijkheid en last van mijn darmen. Ik heb wel pijnlijke borsten trouwens, toch een teken haha! Overigens heb ik een dochter van 3,5 en een zoontje van bijna 2. Echte scheetjes (en boefjes soms). Dank voor jullie berichtjes!
ik had bij mn eerst zwangerschap nergens last van,maar nu de 2e keer zeker wel. en mn zus en schoonzus verwachten de derde maar die zijn allebei juist extra ziek volgens de vk omdat je darmen meteen hoger gaan liggen. (die weten de weg al ) je weet het nooit,maar zou er gewoon lekker van genieten.
ik ben ook zwanger van de derde en geloof me die klachtjes komen vlug genoeg en dan zou je wensen dat je niet zo hard geroepen hard ik ben in totaal 20 weken mega misselijk geweest en val nog steeds af. andere dingen vallen me dan weer mee. zo zie je toch dat elke zwangerschap los op zichzelf staat. hopelijk heb je in deze zwangerschap weinig kwaaltjes dat zou natuurlijk mooi zijn.
Da's behoorlijk vervelend, om je zo beroerd te voelen! Ik weet wat het is, heb het de vorige twee keren dus ook gehad. Echt waardeloos. En natuurlijk heb je het er voor over, maar het kost je lijf zoveel energie. Overigens merk ik nog steeds niets, en maakte ik me daar vanmiddag echt zorgen over. Ik heb me kunnen beheersen vanavond een zw.test te kopen. Ik kan echt niet wachten tot ik een goede echo zie! Ik lees idd wel dat er meer meiden zijn die zo'n verschil hebben in de zw.schappen, maar toch is het vreemd om zelf mee te maken.