Mijn echo was maandag niet zo goed, vruchtzak was 11 dagen te klein en geen hartslag. Vruchtje zelf heb ik ook niet gezien eigenlijk.... Ik zou vandaag 8 weken zwanger zijn en mijn borsten doen met de dag meer pijn.... Maak ik dan nog steeds hormonen aan zolang die vruchtzak er zit? Hoe lang zouden jullie nog doorgaan met moeders voor moeders? Ik heb net nieuwe flessen gekregen, dus misschien kan ik ze nog blij maken met mijn hormonen.
Misschien is het verstandig dat je je consulente belt met deze vraag.? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar zij kan je vast meer vertellen! Sterkte!
Heb geen antwoord voor je maar ik vind het echt heel moedig van je dat je daar nu aan denkt terwijl je eigen zwangerschap niet goed is.... Sterkte.
In de eerste plaats heel veel sterke! Als jij het op kan brengen kan je zeker mensen blij maken.... Die hormonen heb je nog wel in je lijf voorlopig. Misschien wel even informeren hoe lang ongeveer?
Bedankt voor jullie reacties. Tja dan was deze zwangerschap tenminste nog ergens goed voor en ik besef het ook nog niet echt hoor. Ik heb vrijdag nog een echo voor de zekerheid bij de gyn en daarna zal ik wel even bellen naar de informatrice.