Hi dames, Ik ben nu 6 weken zwanger en ik heb soms heel erg last van hele heftige menstruatiekrampen. Erger dan als je ongesteld bent Duurt niet lang, misschien 30 seconden. Geen bloed trouwens! Ben wel benieuwd of andere hier ook last van hebben (gehad) en mij een beetje gerust kunnen stellen?
Had ik in het begin ook. Is je baarmoeder die aan het oprekken is. Niks aan de hand. Gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik heb het nu weer... Alleen zijn het nu mijn banden... Geen fijn gevoel. Maar met de kleine gaat gelukkig alles goed
Gefeliciteerd! Ik heb het ook heel erg gehad de eerste weken! Werd er onzeker door! Maar check m'n banner
Heb ik ook gehad. Volgens mijn vk komt het omdat je baarmoeder aan het groeien is. Soms gaat dit nogal snel waardoor je baarmoeder verkrampt en dat geeft die pijn. Ik zou zeggen dont worry . Maar... bel altijd je vk als je je ergens zorgen om maakt zij kan je geruststellen
Wat fijn al die reacties Bedankt! En Bonsje, dankjewel voor de felicitatie! Eigenlijk ook wel logisch maar toch een beetje een eng gevoel soms... haha
het is ook heel eng. vooral in de eerste weken, omdat dat helemaal een onzekere tijd is. Geniet lekker van de zwangerschap. wat bij mij overigens hielp was een warme pittenzak op mijn buik en lekker languit liggen...
Erg lief berichtje, en bedankt voor de tip! Jij gaat al richting het einde.. leuk hoor! Hoop dat jij ook nog lekker geniet van het getrappel in je buik!