oja nog een voordeel van een kleine buik: mijn vriend hoort het hartslagje van de baby heel goed met keukenrol en nu zelfs soms met het blote oor !
28 weken, 4 dagen zwanger http://i95.photobucket.com/albums/l151/draverLoran/1-1.jpg Mij vragen ze vaak ok ik 3/4 maand zwanger ben.. Ik ben 1.72m. en was voorheen altijd 58kg. Sommigen vinden me slank zwanger.. oordeel zelf
3/4 maanden? ik ben vandaag 14 weken maar ik zie er zelf nog helemaal niks van! Ik heb een klein buikje, meer overtollig vet om te zien was hiervoor wel wat platter maar ik kan al me kleren nog gewoon aan!
@Loran: ik vind dat je helemaal niet zo'n kleine buik hebt hoor, mijn buik is echt een stuk kleiner. Wordt hier wel onzeker door, nou ja, zolang de HA zich geen zorgen maakt, moet ik dat ook maar niet doen. Die denkt zelfs dat de kleine wat voorloopt op de groei omdat mijn baarmoeder vorige keer al ruim 4 vingers boven de navel uit kwam.
Leuk om de verschillende foto's te zien. Als ik het zo bekijk valt mijn buik inderdaad in de categorie kleine buikjes, maar het is gerustellend om te zien dat er nog vele anderen zijn die niet zo'n dikke buik hebben.
Ik moest vanmiddag naar een arts en die vroeg of ik al bevallen was. Ik zei: nee ik moet nog 13 weken. Hij keek me toen toch raar aan! Ik zei: Het zit er toch echt hoor! Bij mij is amper wat te zien, maar ja ik ben dan ook vrij fors van mezelf en heb twee buikjes zeg maar.
bij mij laatst ook sta ik in een babyzaak, vertel ik hoelang ik al zwanger ben kijkt ze me echt zo aan van hoe kan dat nou? zegt ze: ''je bent ook niet zwaar maar ja je bent natuurlijk ook niet zwaar van je zelf". :x . en de ander zegt weer dat ik een dikke buik heb. maar ja de verloskundige zegt dat ik gewoon een normale buik heb en alles is goed, heb zelfs het hoffdje gevoeld zo leuk!