Jeetje meis, zie nu pas je foto. Je bent prachtig zwanger!! Ik mocht pas zo'n mooi zwanger buikje hebben toen het er bijna uit moest komen. Ik liep een week overtijd en mensen zeiden, wacht maar straks als je wat verder bent dan krijg je nog wel last van dit en dat. Als ik dan zei dat als ik over 5 dagen niet bevallen was ze me zouden inleiden schrokken mensen gewoon. Ik zag ze denken 'dat kan niet goed zijn'. Ik had gezonde ruim 7 ponders!
Ik vind dat je een hele mooie buik hebt voor 29 weken! Ik hoor ook alleen maar dat ik een kleine/bescheiden buik heb, ben nu 35 weken en mijn buik is een stukje kleiner dan die van jou. Ergens associëren mensen een kleine buik met een (te) klein kindje. Maar die van ons loopt prima op schema qua groei... Ach.... hoeft er straks ook minder van af
Niks van aantrekken, wat de mensen zeggen ( ze moeten altijd wat te zeuren hebben ) Bij mij kon je helemaal niet zien dat ik zwanger was, en ik heb de hele zwangerschap gewoon mijn eigen maat kleding gehad. Mensen wisten niet eens dat ik zwanger was haha. Familie, vrienden en kennissen natuurlijk wel, maar mensen uit de buurt hier ofzo wisten van niets. Toen ik uiteindelijk beviel met 41.3 weken, en een week later ging wandelen met de kleine meid, kreeg ik vragen van : ''van wie is dat kindje'' ?? Uuhhm, die is van mij !!! Ja maar...........was je zwanger dan ??!! Jaaaaaaaaaaaa ik was zwanger ja haha. Dus kun je nagaan, bij mij kon je het gewoon echt niet zien haha.
Idd prima buik. Hier ook al opm gehad dat t zo klein is, maar ik vind t wel prettig. Scheelt ongemak! En ben idd weinig aangekomen maar kindje groeit goed, is enige wat telt lijkt me! En wie weet wat er de komende wk nog bij komt....
Hey! wat vervelend zeg, die opmerkingen! Hoe lastig ook, trek je er niks van aan, je kindje doet het goed, daar gaat het toch om? niet om die dikke buik...Al kan me voorstellen dat jijzelf het ook leuk had gevonden, een mooie "grote" zwangerschapsbuik. Ik begin straks aan week 28, en ben sinds afgelopen week pas begonnen "te groeien". Heb van mezelf al een buik(je), dus het viel een hele poos niet op. Baalde ik ook van. Achteraf blij dat ik nog maar 3 maandjes moet en nu pas een buik krijg(met alle kleine klachten zoals niet lekker liggen in bed en lage rugpijn tot gevolg). Moet er niet aan denken om 20 weken te zijn en dan al tonnetje rond, hihi. 3 maand is wat dat betreft nog te overzien. Het einde is in zicht, mocht mijn buik straks echt in de weg gaan zitten. Ben trouwens ook maar paar kg aangekomen sinds laatste bezoek aan VK, 3 kg om precies te zijn. begon met 100 en zit nu op 105. Waarschijnlijk gebruikt(e) mijn lichaam eerst mijn eigen vetreserves, want ik voel me niet dikker. Vind mijn gezicht zelfs wat minder pofferig dan voor zwangerschap. Meid, geniet van je zwangerschap en heb lak aan al die mensen met hun opmerkingen! Fijne zondag!
Hartstikke mooi buikje hoor! Lekker trots op zijn en vind hem ook passen bij de zwangerschapsduur..... Kennelijk moeten mensen altijd wel iets zeggen met een 'kritische noot'. Bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik van de een te horen met 28 week.... Zo... Jij staat op knappen! Terwijl de ander vond dat ik maar een bescheiden buikje had. Wellicht ook door kleding die ik aan had ofzo. Droeg toen echt naar voren. Van achteren kon je niet zien dat ik zwanger was, van de zijkant had ik een aardige toeter... Gewoon stom al die mensen die denken een oordeel te moeten geven over je buik. Het is gewoon iets wonderlijks waar je apetrots op mag zijn!
Dat is toch zeker een heel normale buik voor 29 weken? Mijn buik is nu, met 25 weken, net zo, en wordt groot gevonden. In aanmerking genomen dat het mijn derde kindje is, vind ik het persoonlijk wel meevallen.
Ik vind hem ook niet klein hoor!! Ik ben 33 weken en dit is de mijne! Zolang je kleine gewoon goed groeit en jij je lekker voelt, dat is het aller belangrijkste, elke zwangerschap is anders en niet met elkaar te vergelijken, het is appels met peren vergelijken, iedereen heeft een andere bouw! Als ik sommige vrouwen zie, die zijn zo rond en vallen bijna om, ik kan nog redelijk me schoenen zelf aan doen en me broeken aan en uit hahahah kan me eigen basic shirts nog lekker aan! Elk voordeel heeft z'n nadeel
Ik denk dat het soms ook positief wordt bedoeld. Over het algemeen willen vrouwen toch niet dik gevonden worden, en ik denk dat mensen veiliger denken te zitten met "wat een bescheiden buikje" dan met "je kunt het wel heel goed zien, he". Dit omdat de laatste opmerking kan worden verstaan als "je bent al veel aangekomen he", iets wat altijd gevaarlijk is om te zeggen (zeker als je weet dat de vrouw in kwestie op dat moment vol hormonen zit). Maar je bent hartstikke mooi zwanger
Ik vind je buik niet klein hoor! Mensen.weten.het toch wel beter ik hoor al 3 maanden niets anders als Ben je nog niet bevallen? De laatste loodjes. Weet je zeker dat het er 1 is? Ja ik heb een enorme buik leuk? Nee echt niet. De grote van de buik zegd gelukkig niks over de grote van het kind haha
Nou hier idem! Als ik mensen vertel dat ik "pas" 1 september uitgerekend ben geloven ze het gewoon niet Of het zijn er zeker 2? Niet oh dan een flinke baby!
Je heb zeker een mooie buikje hoor. Niet te groot, niet te klein! Ja wat is idd 'normaal' voor de mensen? Volgens mijn gaan ze er vanuit als je zwanger bent dat je een koe moet worden of je bent ondervoed -_- eitherway het gaat erom dat je kindje goed verzorgd word in je buik en jij je lekker voelt met je buik! Ik had altijd een klein buikje en een heel gezond kindje dus het zegt allemaal niks. Geniet nog even van je laatste 10 weken!!
Kei mooie buik! Ik ben 18 weken zwanger van ons derde kindje en ik heb een kleine buik. Ik krijg ook opmerkingen......
Ik had ook maar een kleine buik. Zat zelfs eens in een overvolle trein, en ging snel op een vrij plekje zitten (was toen 37 weken zwanger) en toen werd een mevrouw gewoon boos omdat ze die plek voor iemand anders bezet had gehouden. dus ik zo: sorry maar ik ben 37 weken zwanger. en ze keek me echt aan alsof ik niet goed was. ze bleef alsnog door drammen. En ik had er al een hele vermoeide reis op zitten, ik kon niet meer, kon wel janken. Toen dacht ik echt had ik ook maar zo'n grote toeter dan geloofde ze me misschien
wauw, je hebt gewoon een mooi rond buikje! mag je trots op zijn hoor! ik was laatst op een bruiloft en had alvast een stoel langs me staan voor het geval ik niet meer zo lang aan een hang tafel kon staan, komt er iemand langs me staan die zo even die kruk weg pakt omdat hij last had van zijn been. ik vroeg nog of hij misschien een andere stoel kon pakken aangezien ik zwanger was. nou hij keek alsof hij het in keulen hoorde donderen..! (ben 23 weken maar bij mij is het maar net te zien dan ik zwanger ben) en dan gewoon gaan zitten he! aargh! :x
Wow, je hebt een prachtige buik. Ik vind dat alle zwangere vrouwen voor elkaar moeten opkomen. Girl power. Ik heb zelf een dikke buik en krijg regelmatig daar opmerkingen over maar deze zwangere muts heeft wel zaterdag de hele dag feest van een bruiloft tot 02.30 en de hele avond gedanst. Zo lekker puh denk ik dan.