Dag dames, Vraagje, ben nu heel pril zwanger van mijn 2e kindje, maar ik ben nu al 3 kilo aangekomen ( ik weet dat een groot gedeelte uit vocht bestaat ik merk dat aan mijn ringen ) maar ook mijn buik begint dus nu al gewoon te groeien? Nou heb ik het "geluk" dat ik overgewicht heb dus mensen zullen wel niet gelijk vragen stellen maar vroeg me af of dit wel normaal is
Ik heb idd van mijn moeder begrepen dat je bij een 2de sneller uit dijt zeg maar. Ik heb nu ook wel meer last van vocht maar verder zie je bij mij nog niks. Bij iedereen anders natuurlijk
Bij een tweede groeit je buik wel sneller. Ik viel altijd af dus ofdat het normaal is om al aan te komen geen idee haha.
Mijn tweede zwangerschap is niet anders dan mijn eerste, kwam niet sneller of meer aan en mijn buik is nu pas ietsje groter. En mijn vorige zwangerschap is niet heel lang geleden (dochter wordt over twee maanden twee).
ja ik heb ook geen idee hoe dit nu komt, bij mijn dochter was ik krap 8 kilo aangekomen, die er na de bevalling alweer zo goed als af waren. Nu ben ik amper zwanger en er zit gewoon al 3 aan, ik denk dat een deel aan vocht te wijten is, maar mijn buik is toch echt wel gegroeid hoor, nou ja volgende week een echo daar maar eens vragen, en anders maar suiker testen ofzo
mijn buik was veel sneller zichtbaar bij de 2e. je buik is al eens opgerekt, die doet dat dan heel snel weer
Ik ben nu 9 weken zwanger van de tweede en ik zie eruit alsof ik een bowlingbal heb ingeslikt....en zo voelt het ook. En aankomen, bij Yliana was ik 15 kilo aangekomen, dus hoeveel het nu wordt....
hier ook hoor pas vanaf week 6 mijn eigenbroeken niet meer ben blij dat ik van de vorige nog de zwangerschapsbroeken had bewaard die komen nu al van pas verder niet veel aangekomen aleen mijn buik is al gegroeid nu zien ze het bij ook nog niet(heb al een buik van mezelf) maar dat duurt niet lang meer voor dat ze het gaan zien
had bij de eerste sneller een buikje maar heb toen voor 2 gegeten en daar heb ik bij de 2de van geleerd was bij de 1e 25 kilo erbij en bij de 2e 12 kilo en nu bij de derde denk ik er nog meer om hihi
Ik ben juist minder aangekomen tot nu toe.. Me buik groeit wel veel sneller! Ben nu bijna net zo dik als de laatste dagen
Bij mij ging het ongeveer gelijk op met de eerste zwangerschap, tot een week of 28. Vanaf toen zit ik volledig thuis en mag bijna niets meer doen, dus ja, nu groeit mn buik ineens echt hard! En aankomen doe ik ook Ik ben nu 11 kg aangekomen, maar dat was ik de eerste zwangerschap ook rond deze termijn.
Ik merk wel dat mijn buik nu sneller groeit. Maar dat vind ik wel logisch. Ik had altijd Echt Heel Goede Buikspieren. En dat is na de zwangerschap nooit weer helemaal hetzelfde geworden. (Omdat ik minder train.) Dus snap ik wel dat ze de boel minder lang 'binnen boord' kunnen houden. En eigenlijk vind ik dat wel leuk. Vorige keer duurde het zo lang voordat mensen konden zien dat ik zwanger was!