Kleine buik?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lautje93, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith1988

Faith1988 Lid

1 mei 2013
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier begon mijn buik pas zichtbaar te worden na de 30 weken en hij was zelfs zo klein (baarmoeder was ook niet heel hoog) dat de verloskundige me voor te zekerheid een groeiecho heeft laten maken, waarop bleek dat de kleine precies gemiddeld was.
    Uiteindelijk woog ze bij de geboorte zelfs 3440 gram (termijn van 39+1 week), dus dat is iets zwaarder dan gemiddeld. Je buik zegt dus inderdaad niks over hoe groot en gezond je kindje is :)
    Bij mij kwam de buik pas echt toen ik vanaf 34 weken wat meer rust nam.

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik was vrijdag uitgerekend en moest nog even boodschappen doen. Kom ik een oudcollega tegen die niet wist dat ik zwanger ben. Gefeliciteerd en ehm... Nog een week of 6 denk ik hè?!

Hahaha, ehm...

3. semmie91

semmie91 Actief lid

3 apr 2011
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben maar blij haha. Ik kreeg bij 26weken pas een buikje,ben nu 36weken en niemnd gelooft dat ik bijna ga bevallen, heb een klein buikje en heb al mijn eigen kleren nog aan:)

4. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Dat is een bescheiden buikje. Ik had ook een slank postuur en vanaf 18 weken begon je het bij mij te zien. Nu bijna 26 weken en heb echt een grote buik. Iedereen denkt dat ik verder ben.

5. harmonysz

harmonysz Lid

9 mei 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hoeft je daar geen zorgen over te maken ik heb het zelfde gehad het kan zijn dat je baby meer naar je rug ligt
    Maar geloof me dat buikje komt er wel hoor
    Ik heb nog een week te gaan voordat ik uitgerekend ben en ben mijn buikje al zat
    Dus geniet er maar van dat je nog veel kunt doen

6. harmonysz

harmonysz Lid

9 mei 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 38 weken en 5 dagen zwanger en ik heb precies zzo'n buikje maar gelukkig is zijn lengte en gewicht goed en is hij gezond

7. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Lief buikje;)
    Ik heb zelf al wel een grotere buik maar wie weet komt jouw groeispurt gewoon wat later.
    Schoonzus kreeg dr buikje ook wat later, was in het begin nauwelijks te zien en op het eind vroeg iedereen of het er wel echt eentje was en geen twee!
    Dus, geniet lekker van je zwangerschap!

Deel Deze Pagina