Hier ook voor de tweede keer een kleine buik. Maar er kwam toch echt een gezonde dochter van 3200 gram uit en een flinke plens vruchtwater, terwijl ik ben ingeleid omdat men dacht dat de hoeveelheid vruchtwater te weinig was. Nu ben ik bijna 19 weken en buikje is weer bescheiden. Ik ben heel tenger (wel lang!) en ik weet ook echt niet waar ik die kinderen laat, maar het past toch! Ik voel mijn kindjes ook al vroeg in de zwangerschap, nu al weer bij 14/15 weken en mijn man heeft afgelopen weekend aan de buitenkant de schopjes kunnen voelen. Dat stelt mij ook erg gerust, dat ik het kindje zo goed kan voelen en dat het lekker actief is. Kortom: elke vrouw is anders zwanger en ook elke zwangerschap kan verschillen. ik ben ervan overtuigd dat je moedergevoel veelzeggend is. Ik was bij dochter ervan overtuigd dat alles oké was en dat bleek ook. Ze was groter dan ingeschat. Zo zie je maar dat ook echo's en onderzoeken niet alles zeggen.
ooh 3200 gram wat een ukkies, ik wou dat ik zo'n ukkie kreeg (wel op een gezonde manier) ik krijg dikke 8 ponders net 38 weken haha, ik hoop 3 keer scheepsrecht haha
Hier ook een kleinere buik vergeleken bij mijn eerste zwangerschap. Maakte me ook een beetje zorgen, want omstanders zeiden tegen mij ook van jou buik is ook nog klein. De ergste die ik naar mijn hoofd kreeg was weet je zeker dat je zwanger bent? Tja hoe brutaal. Iedere zwangerschap is anders. Ook ben ik tijdens deze zwangerschap nog niks aangekomen. In het begin afgevallen, maar mijn gewicht kruipt nu dichterbij het start gewicht. Bij mijn zoon was ik al dik 3 kilo aangekomen rond dit termijn.
Grappig te lezen dat hier zoveel verschil in zit. Vandaag bij de verloskundige goed gekeurd en buikje was volgens haar prima.