Bestaat het ook dat je bijna geen symptomen hebt?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LauraFay, 21 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Ik was benieuwd of er mensen zijn die zwanger waren en bijna geen symptomen hadden.

Ik ben natuurlijk mezelf weer gek aan het maken. Ik heb veel last van mijn hormonen (Stemmingswisselingen e.d.) Verder zijn mijn tepels groter als normaal en mijn stoelgang is niet zo regelmatig als anders.

Verder heb ik nergens last van. Voel me fit, heb geen last van mijn borsten, vanochtend wel misselijk, maar komt denk ik door slaaptekort. Beetje laat naar bed geweest gister (of eigenlijk vanochtend :oops: )

Vandaag is mijn NOD en heb nog niet echt het gevoel dat het door gaat komen. Vandaar mijn vraag. Ik ga denk ik woensdag testen (als ik het zo lang volhou en mijn duivels uitblijven)

Ik hoop dat mensen mijn vraag kunnen beantwoorden.

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Als je mazzel hebt, heb je bijna geen klachten tijdens je zwangerschap.

Mocht je nu zwanger zijn en je hebt nu nog nergens last van, betekenrt niet dat je over 2 wkn niet op je knietjes voor de wc zit. Die hormonen zijn nu nog niet zo talrijk en je hoeft er ook niet zo gevoelig voor te zijn.

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik had eigenlijk ook bijna nergens last van. Normaal had ik zere tepels en nu niet. Wel had ik beurse borsten. Dat was het enige.

4. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik heb dus geen symptomen
    ben alleen moe en voor de rest nergens last van

5. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ben heel erg benieuwd naar je test, ik hoop van harte dat je zwanger bent!!!!
    Groetjes carry

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb tot nu toe lichamelijk ook niet veel problemen.

Mijn borsten voelen anders, maar niet pijnlijk. Niet misselijk etc..

wel: eten proeft anders, buikpijn soms( darmen) en af en toe stemmingswisselingen

Ik hoop ook dat je test positief is!!!! :p

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik merkte niks bij mn 2de zwangerschap... pas rond 7 weken voelde ik me anders. Bij mn eerste kwam ik er achter door te testen, de kwaaltjes bgonnen pas met 5 weken toen.

8. Niet meer actief

Hai Laura, dat kan inderdaad zo zijn want daardoor ben ik gaan nadenken of dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn. Ik heb alleen last van mijn tepels. Dat wel erg maar een beetje misselijk s,morgens ook.
    Voor de rest niets dus dat is heel goed mogelijk hoor.! ;)
    ik hoop dat het snel raak is voor je :rolleyes: zou wel fijn zijn he.
    groeten van jennie72 een happy zwanger mom to be.

9. HenA

HenA Lid

22 apr 2006
    43
    0
    0
    Utrecht
    Hoi
    Ik wil hier even op inhaken..
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik plots heel misselijk waardoor ik erachter kwam (was door de pil heen)
    En dat nam ook zo snel weer af dat er met de echo geconstateerd werd dat het mis was..
    Nu had mijn man vrij snel in de gaten voor ik eigenlijk kon testen dat mijn borsten flink gegroeid waren en heel erg stevig van volume..
    Wij dus getest zeven dagen voor nod en ja hoor weer zwanger..
    Nu nog erg weinig symptomen dus erg onzeker..
    het enige is moe
    nog steeds flinke borsten
    soms meer ruiken..
    plotseling erg zweten (overgang idee)
    maar meer ook niet..
    Zou soms wel willen dat ik meer kwaaltjes had dan was ik niet meer zo onzeker..
    groeten

10. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Goh apart dat dat dus ook kan. Ik ga als ik vandaag niet ongi word morgen of overmorgen toch even testen. Ligt eraan hoeveel gedult ik kan opbrengen :oops: :D

11. anomiepje

anomiepje Lid

1 mei 2006
    44
    0
    0
    overijssel
    Hallo,

nou ik heb ok weinig klachten, beetje last van mijn borsten en sinds vorige week ben ik wel veel sneller moe.
    Geen zin in rare dingen, kan alles nog koken. wel zijn mijn darmen enorm opgezet en zit heel veel van mijn broeken niet meer fijn. Wordt er ook erg onzeker van dat ik zo weinig klachten heb maar misschien komen die nog.
    Wel af en toe een vlaagje misselijk maar dat is et verwaarlozen, hahaha

12. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Heb ook weinig tot geen klachten hoor! Ben nu 9 weken zwanger en maar af en toe een beetje misselijk geweest. Geen zeren borsten hoewel ik nu zie dat ze wel een beetje zijn gegroeid. Verder niks!

13. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik ben echt heel blij te lezen dat je uberhaupt geen verschijnselen hoeft te hebben om toch zwanger te zijn. Ik heb de 1e ronde clomid gehad, en ik had erg zere tepels, ik ben zaterdag en zondag echt ziek geweest (griepje denk ik) en het is ineens allemaal over (spijtig genoeg :oops: ) want ik dacht dat het misschien nog wel eens raak kon zijn....het zou dus nog steeds kunnen?? Nouja nog een paar daagjes en dan zullen we het weten (als ik me kan bedwingen met testen natuurlijk :oops: )

14. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ook ik heb heel weinig tekenen nu. Was 2 weken geleden een paar dagen heel erg duizelig. En ben erg moe. Ook ik ruik met vlagen ineens heel veel dingen. En dat terwijl mijn reukvermogen altijd heel weinig is.

Verder niets. Ik had ook niet verwacht dat het raak zou zijn. Omdat ik niet veel klachten had

15. fluikdes

fluikdes Nieuw lid

22 aug 2006
    2
    0
    0
    we weten nu zo'n ander half week dat ik zwanger ben. Dus maar even flink wat op internet aan het rond kijken geweest. En dan lees je inderdaad heel veel over de zwangerschap kenmerken. En ja daar heb ik naar mijn gevoel bijna geen last van. En ja dan begin je aardig wat te twijvelen. Maar dan is het goed om hier even te lezen dat je dan niet de enige bent, maar er dus meer zijn die bijna niks vernemen.
    Meiden/vrouwen: BEDANKT!
    Ben weer een stuk rustiger.

16. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Al getest?

17. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik had alleen een opgezette buik, verder niks en niet gehad! Je gaat wel eens twijfelen, heb ik ook gedaan, maar dat is echt niet nodig.
    Eerst ging ik zoeken naar kwaaltjes en dan kijken of ik die ook had. Toen ging ik kijken naar de symptomen van een miskraam, kijken of ik die had. Je maakt jezelf helemaal gek!

18. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    Ja hier ben ik ook heel erg benieuwd naar meid!
    Ik hoop het voor je. Laat je het ff'tjes weten?????

succes en liefs

19. Niet meer actief

Toen ik zwanger was van mijn zoon heb ik zo goed als nergens last van gehad, ben toen gaan testen omdat de menstr. uitbleef. In het begin alleen maar veel moe en op het einde alleen maar veel maagzuur. Ideale zwangerschap dus.

Net zoals de dames hierboven ben ik ook benieuwd...Heb je al getest?

20. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Wat fijn om te horen! Er is nog hoop. ;)

Ik ben nu 2 dagen overtijd (of heb een langere cyclus), maar heb eigenlijk nergens last van.
    Ik heb wel al ruim 2 weken steekjes recht van m'n schaambot. De laatste paar dagen wel minder. Wel ruik ik met vlagen ook veel meer.
    Nou ja, we zien wel. Morgen ga ik testen, als dat negatief is, wacht ik een week. ;)

Deel Deze Pagina