Ha dames, Mijn zoon wordt bijna twee jaar en ik heb weinig inspiratie wat ik aan de familie kan vragen. Zelf willen we een tweewieler loopfiets geven. Wat we al hebben: Toet toet Duplo Houten blokken/trein Plastic mega blocks Speeltent Knutselspul (niet erg in trek) Heel veel boekjes Genoeg voor in bad Nu kun je van toet toet en duplo natuurlijk nooit genoeg hebben, maar misschien hebben jullie nog andere leuke ideeën waar ik nog niet op gekomen ben. Ow hij is trouwens gek op auto's en in principe alle voertuigen, maar diegene die hij heeft zijn eigenlijk vanaf drie jaar en best fragiel. Gaat best snel kapot, dus wat voor autootjes zijn leuk voor een tweejarige
De auto's van hot wheels kunnen ook al goed bij een 2 jarige. Niet kapot te krijgen en gaan jaren mee. eind deze maand komt er een apart treintje uit van toettoet.
Heb je die duplo auto;s al? Daar kan je leuk mee bouwen. Verder van die pull-back autootjes, daar heb je wel stevige modellen van. En ballen. Vliegtuigjes, al dan niet met licht en geluid. Treinbaan/onderdelen. (Dl is niet zo van de poppen)
Onze zoon heeft voor zijn 2e verjaardag houten blokkenaugootjes gekregen en een blokkentreintje. Speelt hij veel mee. Gekocht bij Kruidvat. Hotwheels zijn idd sterk. En in die categorie heb je ook cars-autootjes. Die zijn ook supersterk.
Duplo heeft een hele leuke doos om autos te maken 10552 daar hebben ze ook een nieuwe set van. Little people heeft ook stevige autos.2 voor ongeveer 8 euro ,onze uk is 20 maanden en heeft daar veel plezier aan. Ik denk en lees mee onze uk us ook bijna 2
Bij Y was (en is) de skippykoe een groot succes! Verder misschien dingen waarbij hij mama en papa kan 'helpen': keukentje, bezem, gereedschapssetje, klein spul om in de tuin te helpen.. de paraplu en regenlaarsjes worden ook nog regelmatig gebruikt en het knutselen begint hier ook pas de laatste maanden leuk te worden, stickers plakken was het eerste wat ze graag deed.
Wij hebben onze dochter een waterbak gegeven toen ze twee was. Onze zoon begon rond die leeftijd met de houten treinbaan te spelen, al moest je toen nog wel een baan voor hem neerleggen. Hij is bijna 5 en speelt nog steeds met de houten treinbaan.
Bedankt, hier kan ik alvast wel wat mee, ik zat ook te denken aan een waterbak oid maar ja het is nu januari dus dat is niet zo heel leuk misschien.. Het enige kwa knutselen is inderdaad stickers plakken, maar voor Sinterklaas heeft hij al heel veel papier en stickervelletje gehad De skippykoe hadden we laatst bij de peutergym, maar hij vond hem maar eng De rest ga ik even naar kijken..
Mijn zoontje is echt gek van zijn keukentje. Hij kookt elke dag lekkere soepjes en pasta's en cakes, haha. Heb een stoere wit met grijs en groene versie gekocht en het is het stuk waar hij tot vandaag het meest mee gespeeld heeft. Edit: heeft hij trouwens gekregen van de Sint toen hij bijna 2 jaar was.