16 maanden en gillen bij middagslaap en avond

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MHV, Sep 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MHV

MHV Actief lid

Feb 10, 2013
    435
    30
    28
    Hoi,

Even een vraagje: zoontje gilt bij het naar bed brengen in de middag en avond. Is dit weer een fase?
    Herkent iemand dit?

Groetjes

2. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,314
    10,281
    113
    Ik hoop ook dat het een fase is,onze uk doet het smorgens en smiddags wanneer ik weet dat hij moe is en hij eigenlijk niet wil slapen. Onze uk is 5 maanden. Meestal schreeuwt hij dan 2 tot 5 min en daarna valt hij in slaap

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Kan de 17 maandensprong zijn. Het was een ramp maar het is wel een (lange) fase.
    Een nachtlamp zo fel dat je je ogen moet dichtknijpen als je de slaapkamer op komt heeft hier geholpen

4. MHV

MHV Actief lid

Feb 10, 2013
    435
    30
    28
    Ok 'goed' om te horen.
    Kan ik tegen mezelf zeggen: het is maar een fase.......
    Hij is duidelijk moe, heeft geen andere pijntjes. Wel komen er tanden en kiezen aan maar hij heeft dit in de ochtend niet. En hij slaapt na het gegil ( duurt Max half uur waarbij ik om de 5-10-15 min naar hem toe ga) wel gewoon.
    De nachten gaan ook goed alleen om 6 uur wakker ipv 7 uur.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier heel lang in die fase gezeten. Eerst gewoon huilen en gillen zoals bij u. Daarna spenen en knuffels uit bed gooien en duidelijk maken dat hij er ook uit wilde.
    En zonder spenen en knuffels slaapt hij helemaal niet dus telkens maar weer terug geven. 10/20 keer op een avond,... Pfft haha
    Hem ook regelmatig laten wachten op zijn spenen en knuffels, 5 en soms ook wel eens 10 minuten.
    Maar zodra ik de kamer uitliep floepte alles er weer uit. Zolang ik in de kamer bleef was hij rustig maar bleef controleren of ik er nog was. Dus toen sliep hij ook niet.

Uiteindelijk die 2e nachtlamp gekocht en sinds toen gaat het beter. Niet onmiddelijk perfect maar wel 100x beter. En de deur laten we nu ook open.

Fase heeft zeker een maand tot 6 weken geduurd

6. MHV

MHV Actief lid

Feb 10, 2013
    435
    30
    28
    Bedankt voor je verhaal !!!
    Ik ga me voorbereiden;)

Share This Page