Welk voorzitje op de fiets?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hevn, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hevn

Hevn Actief lid

22 mei 2011
    236
    1
    18
    Nu mijn zoontje eindelijk bijna zelf kan zitten (hurray) ben ik opzoek naar een voorzitje voor op m'n mamafiets.
    Ik heb bij de plaatselijke fietsenhandel gekeken en die verkochten het merk Qibbel. Ik vind het erg mooi maar ook erg duur. De verkoper gaf aan dat de andere merken die hij verkoopt ongeveer net zo veel kosten (bobike en yep).
    Zijn er nog andere merken? Of ben je gewoon 100 euro kwijt voor een goed veilig zitje met windscherm?
    En iemand ervaringen met dit merk?

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben de yepp mini. Waren rond de 80 euro kwijt incl windscherm. Echt een fijn stoeltje en ook nog eens heel mooi om te zien (vind ik :))

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Qibbel vond ik juist niet duur...

4. Loviedovie

Loviedovie Actief lid

28 feb 2014
    284
    3
    18
    Vrouw
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Hoi,

Wij hebben bobike sinds 2 weken en het bevalt erg goed.

We wilden eerst alleen een voorzitje met windscherm. Die kosten hier bij de fietswinkel samen 110€.

Thuis gingen we op Internet kijken en kwamen een webwinkel tegen die van dit merk een totaalpakket verkocht. Dus voorzitje met windscherm en bevestiging materialen en het achterzitje met kussentjes erbij. Dit koste 120€. Dus hebben we die genomen.

Weet ff niet meer hoe die site heet maar kan het morgen ff aan me man vragen.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb ook een bobike+windscherm, bevalt goed.
    geen idee meer wat het kostte.

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb een bobike overgenomen op mp zonder windscherm en was 10 euro kwijt, vind het een heel fijn zitje!

7. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Wij hebben een Yepp, en ja geloof 120 euro voor t zitje en een windscherm. Zijn geloof ik allemaal zoiets.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Yepp vind ik wel veel fijner als bobux ( Yepp kan je heel makkelijk de voetensteuntjes verstellen, bij bobux moet je er gereedschap bij hebben. Bovendien kan dat kussentje nat regenen en zit er in de yepp een 5 punts gordel en in de bobux een 3 punts, voor mij reden genoeg dus )

Je bent wel best veel geld kwijt, maar even goed zoeken op internet of via marktplaats.

9. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Wij hebben sinds een week de Bobike city exclusive, gewoon omdat ik die mooier vond dat de gewone Bobike. Wij hebben hem hier besteld:

De grootste en goedkoopste fietsstoeltjes Shop!

Echt veel goedkoper dan in de winkel.

Voor bij mijn ouders heb ik een Bobike mini gevonden op marktplaats voor 2 tientjes inclusief windscherm. Echt nog een heel mooi stoeltje, zo goed als nieuw. Daar kun je dus ook goed slagen.

10. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik heb de Yepp mini inclusief windscherm en beugel gekocht voor €50 op marktplaats.
    Ik vind het een heel fijn stevig stoeltje.

Maar omdat hij geschikt is tot 14 kilo, vind ik het niet waard om hem nieuw te kopen.

Het fietszitje is €90
    Windscherm €34
    Slaaprol €25
    Beugelslot €17

Dan ben je dus €166 kwijt
    Mijn dochter weegt al 12 kilo, dan was het het echt niet waard geweest

Deel Deze Pagina