Camping la Robine, wat een fantastische camping is dit. Wij zijn er geweest toen onze jongens 6&8 waren (denk ik) en we hebben echt de meeste relaxte vakantie ooit gehad. Het enige wat we miste was een leuke bar om wat te drinken terwijl de jongens aan het spelen waren. Er is genoeg te doen op de camping en in de omgeving, echt een aanrader!
Helemaal enthousiast over la roubine (eindelijk!!), maar deze camping blijkt al vol te zitten. Enthousiastelingen over deze camping; nog andere tips??
Wij waren afgelopen zomer op La Forêt du Morvan. Kleine camping, zeer ruime plaatsen, zeer gemoedelijk. Kinderen spelen allemaal met elkaar op het centrale pleintje. Er is een zwemvijver met glijbaan (eenvoudig maar erg leuk) waar je kunt zwemmen maar ook kikkers en salamanders vangen. Op 45 min rijden ligt een prachtig stuwmeer ter variatie. Er is een speelzolder en een speelschuur, er worden kampvuren georganiseerd met marshmallows roosteren, spellen in het bos, knutselen etc. Heel toegankelijk en gezellig. Een paar keer per week is er een table d’ hôte (bv pizza avond). De douches & toiletten bevinden zich in een voormalige stal. Netjes maar niet luxueus ofzo. Het is geen gelikte camping dus daar moet je wel van houden. Kinderen vinden het er erg leuk.
Ja die bedoelde ik. Wat jammer dat hij al vol zit. Wij hadden toen mazzel, kleine 2 maand voor we weg gingen geboekt. Geannuleerde vakantie geweest denk ik want hadden echt een top plek.