Pril zwanger in de sneeuw

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zonn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Klein kletsgroepje voor meiden die net zwanger zijn:)
    Max. 10 leden ivm overzichtelijkheid...

2. Snoopy23

Snoopy23 Lid

12 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook weer van de partij!
    Heb nog 2 andere dames getipt!

Groetjes!

3. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    @zonn kom jij ook niet terug bij de andere groep of doe je allebij anders kan ik je uit de lijst van de site halen namelijk.

ik vind 10 net iets te weinig aangezien ik toch thuis ben en het wel bij ken houden dat wordt voor mij zo saai als er bijna niks geschreven wordt vind het wel jammer dat jullie zijn weggegaan hoor!

4. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hey meiden,bedankt voor jullie berichtjes.Nu hopen dat deze blijft.Zonn heb jij nog contact gehad met de moderator hierover,mag het nu zo?

5. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Ik denk dat er gauw meerdere meiden volgen,zo blijft het ook wat overzichtelijker,als het zo druk is kan je niet meer op iedereen reageren.Hoe gaat het met jullie meiden?Hoe voelen jullie je?Hebben jullie trouwens kerstvakantie?Wat een sneeuw...leuk gezicht maar lastig om er door heen te komen.

6. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hebben jullie trouwens al kindjes??

7. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    En al afspraken staan bij vk/gyn?Ik mag pas bellen met 7 weken,erger me daar flink aan(vorige keer ook al)Afspraak en echo mag hier pas rond 9 weken..:(

8. Snoopy23

Snoopy23 Lid

12 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Faye!

Leuk dat jij dit topic ook gevonden hebt!
    Met mij gaat het wel goed, blijf wat misselijk smorgens.. Vanmorgen ook weer boven de wc gehangen maar er kwam niets.. :S beetje onsmakelijk!

Ik vind het heel lastig om te bepalen wat je wel of niet mag eten. Op ieder etiket bekijk ik of er iets in zit wat je niet mag hebben, word er soms een beetje gek van.. Zeker straks met de kerst. We gaan gourmetten.. Rauw en bereid vlees! grr..

Ik heb 6 januari een afspraak met de verloskundige, ik ben dan 8 weken zwanger. Dan eerst alleen een intakegesprek en op die dag maken we een afspraak voor de 1e echo! Vind het zo spannend!!

Hebben jullie ook dat jullie bang zijn dat het toch mis gaat? Ik heb een 9 maandendagboek gekocht, al 2 weken geleden, maar durf er nog niet echt in te schrijven, toch bang dat het mis gaat.. Wou dat we in februari leefden, die 1e 3 maanden voorbij zijn!

Voor mijn man en mij is dit ons eerste kindje. Zwangerschap vind ik erg spannend. De kraamtijd ken ik wel, vanuit een andere hoek; heb zelf de opleiding kraamverzorging gevolgd. Ben verder gegaan met verpleegkunde, dus niet werkzaam geweest; enkel stage's in de kraamzorg.

Ik heb geen vakantie helaas! Werk als verpleegkundige in de wijk dus zit heeeel veel in de auto met dit weer, bah bah! Van mij mag het warm water regenen :)
    Blijven jullie straks ook werken als de kleine er eenmaal is? Ik wil straks gaan 20 uur blijven werken, als dit haalbaar is..

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames,

Mijn collega moderator heeft gisteren jullie opgezette topic gesloten en nu hebben jullie wederom een nieuw topic geopend.
    Was haar bericht niet duidelijk?

Dit topic gaat op slot, de uitleg heeft Josien al gegeven.

Groetjes Dees (Moderator)

Deel Deze Pagina