Kleine commode gezocht

Discussion in 'De babyuitzet' started by ProudMum, Oct 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wie weet waar je eencommode kan kopen die niet zoveel ruimte inneemt zodat we die op onze slaapkamer kunnen zetten?

Wij hebben nl niet zoveel ruimte op onze kamer en we verwachten niet dat we al verhuids zijn voordat onze spruit zich aandiend

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

3. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
  4. ProudMum

Leliana, dat is qua ruimte wel handig, maar het lijkt mij niet zo fijn.

Mermaid, idd, wil wel spulletjes kunnen opbergen enz

Dees, die Malmkast ziet er goed uit!
    Zal morgen eens meten qua ruimte enzo.

Meer tips zijn uiteraard welkom!

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    de hemnes ladekast van ikea schijnt de ideale commode te zijn. Ik wil deze ook gaan kopen, maar ben er nog niet uit of ik de dubbele of de enkele neem

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    De Stokke Commode ("Stokke Care") is niet zo groot en lijkt ook nog kleiner omdat hij open is (je krijgt er wel manden bij om de spulletjes in te doen). Hij is niet goedkoop echter. Je ziet ze wel regelmatig 2e hands op Marktplaats.

Change together. Grow together.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb een kamertje van het prikbord gekocht, is geimporteerd uit Canada. De commode is net zo groot als het aankleedkussen en heeft 3 lade's. Je zou dus ook op marktplaats oid kunnen kijken. Bovendien is een (lade)kastje die goede hoogte heeft ook een commode, het hoeft niet speciaal iets uit een babyzaak te zijn.

8. paultje80

paultje80 Lid

Jan 21, 2009
    92
    0
    0
    Wij hadden het zelfde "probleem", wij wilden ook niet een te grote commode en toch genoeg ruimte voor allerlei spullen en kleren (want we hebben geen ruimte voor een kast) Wij hadden bij Ikea een gewone ladekast gezien (volgns mij hemnes) maar die vond ik te hoog. Misschien dat deze oor julliewel wat is. ik geloof breedte 1 meter 09. Bij babypark zagen we een commode van grijzig/wit hout (ik weet de naamniet meer, ik geloof iets met beach) Deze was erg smal volgens mij 85 cm. Uiteindelijk hebben we commode Vienna van Babypark gekocht, past precies op de plaats waar we hem willen (is 1 meter 06)
    Succes in ieder geval!

9. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

Mar 18, 2009
    1,795
    1
    0
    Grunn!
    Wij hebben het zo op de slaapkamer. Ook IKEA.

10. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

11. ProudMum

Dankjewel voor alle tips!
    Ik ga ze straks rustig even bekijken!

Share This Page