Wie weet waar je eencommode kan kopen die niet zoveel ruimte inneemt zodat we die op onze slaapkamer kunnen zetten? Wij hebben nl niet zoveel ruimte op onze kamer en we verwachten niet dat we al verhuids zijn voordat onze spruit zich aandiend
Als je echt iets wilt wat heel weinig ruimte inneemt dan hebben ze bij de Ikea een soort opklapbare commodes IKEA | Baby | Commodes & kinderverzorging | ANTILOP | Wandcommode, maar ik weet niet of je dat wel leuk vindt. Bovendien kan je er dan verder natuurlijk niks in kwijt. Maar ja, ruimtebesparend is het wel...
Ik zag deze vanmiddag voorbij komen in de folders...oogt mij niet zo heel groot namelijk maar wel mooi en praktisch Baby ledikant Bretagne Ook zie ik deze kast nog wel eens voorbij komen in een kamer die dan dient als commode IKEA | Slaapkamermeubels | Ladekasten | MALM | Ladekast 3 lades
Leliana, dat is qua ruimte wel handig, maar het lijkt mij niet zo fijn. Mermaid, idd, wil wel spulletjes kunnen opbergen enz Dees, die Malmkast ziet er goed uit! Zal morgen eens meten qua ruimte enzo. Meer tips zijn uiteraard welkom!
de hemnes ladekast van ikea schijnt de ideale commode te zijn. Ik wil deze ook gaan kopen, maar ben er nog niet uit of ik de dubbele of de enkele neem
De Stokke Commode ("Stokke Care") is niet zo groot en lijkt ook nog kleiner omdat hij open is (je krijgt er wel manden bij om de spulletjes in te doen). Hij is niet goedkoop echter. Je ziet ze wel regelmatig 2e hands op Marktplaats. Change together. Grow together.
Ik heb een kamertje van het prikbord gekocht, is geimporteerd uit Canada. De commode is net zo groot als het aankleedkussen en heeft 3 lade's. Je zou dus ook op marktplaats oid kunnen kijken. Bovendien is een (lade)kastje die goede hoogte heeft ook een commode, het hoeft niet speciaal iets uit een babyzaak te zijn.
Wij hadden het zelfde "probleem", wij wilden ook niet een te grote commode en toch genoeg ruimte voor allerlei spullen en kleren (want we hebben geen ruimte voor een kast) Wij hadden bij Ikea een gewone ladekast gezien (volgns mij hemnes) maar die vond ik te hoog. Misschien dat deze oor julliewel wat is. ik geloof breedte 1 meter 09. Bij babypark zagen we een commode van grijzig/wit hout (ik weet de naamniet meer, ik geloof iets met beach) Deze was erg smal volgens mij 85 cm. Uiteindelijk hebben we commode Vienna van Babypark gekocht, past precies op de plaats waar we hem willen (is 1 meter 06) Succes in ieder geval!
Ik zag laatst een ledikantje met commode er aan vast: Combi Ledikant Paso Doble | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump Heb m even weer opgezocht. Weet niet of je daar wat aan hebt, maar moest er meteen aan denken. Verder qua grootte van de commode hetzelfde probleem. Ik kan maximaal 90cm kwijt, en de enige commode die ik onder de 90cm vond was deze: Babykamer Costa Wit | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump