Hoi allemaal, Mijn zoontje wil helemaal niets meer. Al een paar dagen is het zo. Hij huilt nu al 3 uur non stop Hij wil niet eten of drinken, luier is schoon, wil ook niet spelen, niet slapen, ook niet bij mij zitten. word er nu wel gek van. avondeten en broodje wil hij ook al een paar dagen niet meer. is dit gewoon een fase of..... Heeft iemand misschien tips?
Ik herken het wel, wij zijn toen naar de dokter geweest en het bleek dat hij een keel en oorontsteking had. Heeft hij koorts?
hij heeft geen koorts. hij heeft alleen een loopneusje. Ik was afgelopen woensdag naar de dokter geweest met hem omdat ik dacht dat hij oorontsteking had maar het was allemaal goed zei de dokter
heb al wel geprobeerd te kijken, maar hij bijt me dan steeds haha. zou misschien wel kunnen dat er nog een kiesje door komt. hij kwijlt wel iets meer dan normaal. maar hij heeft al 2 kiesjes en toen die doorkwamen at hij nog wel gewoon
Hier vielen de eerste 2 ook mee, maar de andere 2 waren een groot drama, en heb ik nachten op gezeten met hem! Hij had ook echt hele grote bulten in zijn mond, echt zielig Nou ik hoop voor je dat je snel ontdekt wat er aan de hand is! Sterkte ermee
had ik als kind: blindedarmontsteking. Maar dat zal de ha dan wel hebben gezien. Echt brullen was dat.